keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Welcome

Tässä nyt vähä kuvia millaseen paikkaan mä nyt oikeestaan oonkaan päätyny:




Muutama kuva takapihalta. Voitte nähä missä mä otan aurinkoa (toi pyyhe) ja missä Henry viihdyttää itseään (toi pomppulinna) haha. Niin ja näkyyhän tuossa myös toi meijän `spa` eli siis tollanen lämminvesi palju, jossa siis lilluttiin tänään ennen mun aurngonottoa ja pomppulinnaa.




Viimesenä tosiaan mun huoneesta kuva. Jos nyt tästä mitään käsitystä saa.. Kukat on jo kuollu ja telkkariakaan en oo tainnu kattoo ku ehkä kahesti. Eniten käytetty huonekalu taitaa olla mun sänky ja vaatekaappi, jota ei kyllä nyt ihan näy tässä kuvassa..

En nyt jaksanu ihan joka nurkkaa kuvata, mut tossa nyt ees muutama kuva täältä Aussi kodista.

1 kommentti:

  1. olipa pieni takapiha verrattuna vaikka ranuanmökin etupihaan onneksi sulla ei oo rolexi mukana se kurttais tollasen snadin nurmikon tunnissa pottumaaksi
    terv isäjussa

    VastaaPoista