maanantai 18. lokakuuta 2010

Eka jumppa!

Mun maanantai on kulunu oikein kivoissa merkeissä. Oon nimittäin ollu vapaalla jalalla koko päivän. Mikäs sen parempaa ku vähä pidentää viikonloppua. Aamusta sain kiskottua itteni sängystä siinä vähän ennen kymmentä. Lehtien selailun ja aamiaisen jälkeen laitoin itteni valmiiksi ja suuntasin kohti Chastwoodia.

Chastwoodissa mun suurimpana missiona oli löytää itelleni urheilushortsit, jotka löytyki Targetista näppärästi 20 dollarilla. 3 tuntia hujahti shoppailessa ja mukaan tarttu vähän vaikka mitä; mustat korkkarit, koska omistan tällä hetkellä vaan ruskeet eikä ne oikeen mätsää mihinkään mun vaatteisiin, housut, toppi, vyö, muotovaahtoa ja shampoota. Nyt täytyy taas hillitä tätä shoppailua ennen seuraavan palkan tuloa. Tosin mulla on edelleen kyllä puutelistalla aika monta juttua johtuen ihan siitä et mulla ei tosiaan ollu ku 15 kiloa mun rinkassa ku tulin tänne, joten aika paljo kaikkee tarpeellista puuttuu. Tai no ehkä ne kaikki ei oo niin super tarpeellisia mut anyway.

Ku tulin shoppailemasta menin vähäks aikaa takapihalle ottaa arskaa ja lukee kirjaa. Tosin varmaan vartin päästä aurinko meni pilveen joten siirryin sitte sisälle lukemaan. Mun yks kirja viikossa tavote ei oo nyt oikeen ottanu loistavaa alkua ku mulla on edelleen toi Die For You menossa... Mut vetoan kiireiseen viikonloppuun ja nyt otan itteä niskasta kiinni ja tartun tohon kirjaan.

Illalla vuorossa oli eka jumppa Fitnesillä. Menin johonki basic trainingiin, joka oli kyllä hyvin tehokas. Ei ehkä mikään mun lempparein jumppa, mut oli kiva kokeilla jotain erilaista ja hiki tuli, joten tavoite saavutettu. Musta tuntuu et mulla on paikat huomenna aika jumissa, joten aattelin yrittää venytellä Henryn päikkäreitten aikana. Nyt siis ton kirjan pariin ja sitte nukkumaan sillä huomenna on töitä 9-19.

1 kommentti:

  1. mun ekan jumppavisiitin jälkeen aattelin kans et lihakset on varmaan aikalailla tosi jumissa seuraavana päivänä, ja joo olihan ne, mut arvaa vaan ku tänä aamuna musta tuntu en saa hiuksia kiinni ku kädet niin jumissa... huomas kyllä ettei ihan hetkeen ollu mitään ojentajia saatika muista käsilihaksia jumppaillu :D

    VastaaPoista