lauantai 23. lokakuuta 2010

Vaihdetaan varpaat

"Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana". Oon tällasena piristävänä darra aamuna, tai no kello on tosiaan puol 4, kuunnellu vähä SMG:tä. Nää biisit on aina vaan yhtä hyviä. Ulkona sataa kaatamalla vettä ja salamoi joten mikä vois olla parempaa ku maata sängyssä mun uus ihan lempparein paita päällä, jonka ostin eilen Roxylta alennuksesta 20 dollarilla. Tää on varmaan kokoa XXL, iso, ihana ja pehmeä. Tätä voi käyttää vaikka peittona! Toivon melkeen et ilmat pysys hiukan viileempinä et voisin upota tähän vielä mahollisimman pitkään :D

Mun viikko hujahti taas nopeesti. Töitä taisin tehä ehkä sellaset 25 tuntia ku mun perjantai illanki työt peruuntu. Keskiviikko iltana treffattiin Sofien kans Chastwoodissa ja söin super hyvää banaanikakkua. Torstaina kävin testaa Fitnessin zumban, joka oli kyllä ehdottomasti rankin zumba missä oon käyny, mut oli tosi kivaa vaikka olinki vähä välillä pihalla kaikkien askelten kanssa ku kaikki biisit oli jotain super nopeita. Käytiin myös kahvilla mun naapurissa asuvan ranskalaisen Melanien kanssa, joka lupas alkaa antaa mulle ja Sophielle, joka asuu kans tässä Naremburnissa, ranskan "tunteja". Eli toivottavasti saan nyt ylläpidettyä vähä tätä mun olematonta ranskaa.

Perjantaina mulla oli töitä aamulla pari tuntia ja vähä ennen 10 treffattiinki jo Sophien kanssa rantakassit olalla suuntana Manly beach. Ilma oli tosi lämmin ja aurinko paisto pilvettömältä taivaalta, joten ei ollu mitään muita vaihtoehtoja ku suunnata biitsille. Vesi on kuitenki vielä ihan super kylmää et sinne ei oikeestaan ollu asiaa, mut varpaat piti kuitenki käydä kastelee. Tein tosiaan pari shoppaus löytöäki Manlysta ku Roxylla oli alennuksessa paljo vaatteita kahellakympillä. Mulla tarttu mukaan tää maailmankaikkeuden paras paita ja sitte valkonen rantamekko. Bikinit on tällä hetkellä mun shoppauslistan kärjessä, mut kaikki bikinit mitä Roxylla oli makso sellaset 150-200 dollaria niin jätin tällä kertaa ne välistä.

Tulin takas kotiin siinä viiden maissa ku mulle oli merkattu töitä 6-11pm. Mut perhe oliki sitte menossa kuudelta tohon meijän naapuri pizzeriaan syömään, joten liityin niitten seuraan ku en ollu syöny illallista enkä oikeestaan lounastakaan. Pizza oli hyvää ja paikka on muutenki tosi kiva. Bridget sano sitte matkalla syömään ettei mun tarvi olla töissä illalla vaan voi mennä ulos jos haluan. Mä olin tosiaan valmistautunu vaan ottaa rennosti koko illan leffaa katellen, mut tottakai vapaa perjantai ilta sopi mulle vallan mainiosti, joten nopee viesti Hannalle ja mä olinki kaupungissa jo yheksän maissa.

Nautittiin Hannan kans meijän b.y.o viiniä Hyde Parkissa ennen ku nähtiin Daniel Darling Harborissa. Tutustuttiin Danieliin viime viikonloppuna, tai sitä edellisenä ei voi muistaa kaikkea, ku oltiin Hannan huudeilla Rozellessa. Ja se lupas sillon viedä meidät johonki hyviin paikkoihin Sydneyssä. Mentiinki sitte jonnekki astetta hienompaan mestaan, ei hajuukaan nimestä, tyylikkäästi jonon ohi. Tutustuttiin D:n kavereihin ja juotiin hienoja drinkkejä, joista ei tietty maksettu mitään. Oli kiva tavata pitkästä aikaa australialaisia ku tuntuu et kaikki mun kaverit on jostain päin Eurooppaa tai Jenkkejä.

Mun lauantai on siis kulunu aika lailla sängyssä makoillen. Onneks ilma on tosiaan mikä on niin ei ees harmita. Tosin illalla pitäs suunnata joihinki synttärijuhliin Sohoon. Saa nähä pystynkö mä laittaa mitään kenkiä jalkaan ku mun molempien jalkojen pikkuvarpaat on super turvonneet ja niissä on hirveet rakkulat ku mulla oli eilen mun uudet korkkarit ekaa kertaa jalassa :( Eli taidanki alkaa googlettaan miten saan teipattua nuo varpaat siihen malliin et saisin korkkarit vielä illalla jalkaan ku täällä ei oikeen huvita lähtä ulos ilmankaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti