sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Fiiitnesss

Nyt mä oon saanu itelleni vihdoin sen salikortin hommattua ja oon onnellinen Fitness Firstin jäsen. Kallishan tuo oli, mut aattelin et mieluummin käytän mun rahat johonki hyödylliseen ja säästän jostain muusta sitte. Tuo on kaiken lisäks aika lähellä eli 20min menee kävellen, siellä on tosi paljon tunteja (Les Mills-tunnit), uima-allas ja mun ei tarvi käydä siellä yksin, joka siis on suurin syy miks mä tonne liityin, koska mä tarvin jonku motivoimaan mua. Lisäks saan käyttää kaikkia Sydneyn Fitness First-saleja, joten ei oo aina pakko käydä just tuolla. Sain myös ilmasen personal training –kerran! Mitäköhän siitäki tulee..

Perjantaina tapasin ekan kerran hollantilaisen Sophien, joka asuu kans täällä Naremburnissa. Käytiin kahvilla täällä meidän huudeilla niin munkaan ei tarvinnu raahautua keskustaa, ja siis tuo mun bussimatka keskustaan siis kestää sen huimat 8-10 minsaa... Illalla suunnattiin Hannan kans eka Rozelleen, josta jatkettiin matkaa Sidebaariin, jossa tavattiin sitte muitaki tyttöjä. Pääsin ekaa kertaa puhuu myös suomea täällä! Oli kyllä ihan omituista yhtäkkiä vaihtaa kieltä ku on tottunu nyt yli kaks kuukautta puhuu pelkästään englantia. Musta tuntu et kuulostin ihan tyhmältä :D Sidebaarista lähettiin porukalla The Ivy- klubille, jossa sitte vierähtiki sinne 4 asti. Oli kyllä taas huippu ilta ja oli kiva törmätä tuttuihinki, ihan sattumalta. Nyt alkaa pikku hiljaa jo tuntuu et hei mä oikeesti asun täällä ku baarissaki voi nähä tuttuja ihan ilman suunnittelua.

Lauantaina mä nukuinki sitte johonki 12 ennen ku mun piti laittaa itteni vähä ihmisen näköseks ja suunnistaa allekirjottaa soppari tonne Fitnessille. Sen jälkeen mä aika lailla nautin vaan oleilusta täällä kotona enkä tehny oikeen mitään hyödyllistä, mut ulkona oli ihan sika kylmä niin ei oikeen huvittanu tehä mitään. Illalla suuntasinki sitte Manlyyn, jossa Sofie, Kimberley, Vera ja Marleen jo odotteli mua. Musta on super hauskaa, että asuin vuoden Belgiassa tutustumatta oikeestaan yhteenkään belgialaiseen ja heti ku tuun Sydneyhin niin tapaan belgialaisen, joka on asunu melkein samassa paikassa ku minä viime vuoden ja käyny aina viikonloppusin Leuvenissä, jossa me oltiin kavereitten kans melkeen joka perjantai. Eli on ihan hyvin voitu nähä toisemme viime vuonna. Tosi hassua.

Manlyssa oli kivaa ja Ivanhoe baari/klubi oli myös sellanen jonne tulee varmaan eksyttyä uudestaanki. Illan oudoin juttu oli ehkä et tapasin australialaisen pojan, jonka tyttöystävä oli kotosin Oulusta ja se oli, jopa käyny siellä. Maailma on pieni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti