tiistai 26. lokakuuta 2010

Töitä & Treeniä

Huh huh. Nyt on kahen päivän työsaldona 20 tuntia, eilen tuli mittariin yheksän ja tänään ykstoista. Tällä hetkellä on hiukan uupunu olo, vaikka oottelenki tässä just Mathildaa et suunnattas yhessä jumppaan.

Sunnuntai suju mukavasti Chastwoodissa hengaillen. Hanna tuli eka tänne meille ja lähettiin täältä sitte yhessä kohti Chastwoodia. Mun rahatilanteen takia keskityin vaan silmäshoppailuun. Löysin kyllä kahet ihanat kengät; toiset oli tarpeelliset tennarit 25 dollarilla ja toiset sitte aivan ihanat ruskeet korkkarit 80 dollarilla. Mutta en siis ostanu kumpiakaan ku en viittiny kuluttaa mun viimesiä pennejä ennen uutta palkkaa, mutta voi olla et mun täytyy käydä vielä kotiuttamassa nuo kengät tuolta...

Sofie liitty Chastwoodissa mun ja Hannan seuraan ja Lauraki käväs pyörähtämässä meitä moikkaamassa, mut edellisen illan juhliminen oli vieny veronsa, joten ei saatu nauttia kauaa toisesta suomalaisvahvistuksesta. Laura on itse asiassa ainut suomalainen, jonka tunnen täällä eikä me kyllä sunnuntainakaan suomea päästy puhumaan ku oli muitaki mukana. Käytiin Hannan ja Sofien kanssa italialaisessa ravintolassa syömässä vähä pitsaa sunnuntain kunniaks. Se ei kyllä ollu mitenkään erityisen hyvää..:(

Eilinen ja tämä päivä onki menny siis aika lailla töissä. Eilinen oli vielä ihan mukava ku oli vaan 9 tuntia ja Sophie tuli hoitolastensa kanssa tänne meille leikkimään joten lapset leikki keskenään ja me saatiin Sophien kanssa juoruilla rauhassa. Illalla laiskotti kyllä ihan sikana, mut päätin et maanantain takia mun täytyy alottaa viikko reippaasti ja terveellisesti, joten suuntasin kuuden aikaan salille ja menin kunnon rääkkijumppaan, jonka jälkeen oliki kyllä oikeen energinen olo. Jumpan jälkeen skypettelin vielä rakkaan Ranskis siskoni kanssa, pääsin jopa vaihtaa pari ranskan sanaaki. Toinen skype deitti oliki sitte Louisen kanssa, puhuttiin sellaset melkeen 3 tuntia :D Lupasin etten yritä enää suostutella sitä muuttaa tänne. Musta tuntuu et mulla voi tulla ongelmia  pitää toi lupaus. Suunniteltiin kuitenki jo hieman ens kevättä/kesää ja mulle tuli taas ihan älytön matkakuume!!? Tää on ihan hullua. Mun ja Louisen ei oikeesti pitäs suunnitella matkustamista yhessä ku ollaan kummatki niin hulluja et toteutetaan vielä noi suunnitelmat. Mutta pakko kai sitä on Aasia keikka käydä heittää kotimatkalla ku se on kerta tossa naapurissa ja tulee halvemmaksi lentää sitä kautta.

Tänään mun työt alkoki sitte seittemältä. Aamu meni nopeeta ku tavattiin Mathilda ja sen hoitolapsi puistossa. Ilma oli ihan mahtava! Aurinko paisto ja oli sika lämmintä, ei merkkiäkään eilisen masentavasta sateesta ja harmaudesta. Iltapäivä tuntuki sitte jo vähän pitkältä sen jälkeen ku haettiin Sisi koulusta. Mutta nyt mulla onki sitte periaatteessa vapaata keskiviikko ja torstai. Perjantai on muuten vapaa mut illalla pitää olla lapsenvahtina, mut ihan kiva vaihteeksi viettää vähän rauhallisempi ilta. Toisaalta nää mun lastenvahtikeikat tuppaa peruuntuu aika usein eli saa nyt nähä mitä ton kans tapahtuu.

-- No nyt on jumppa takana! Olipa kyllä kiva käydä pumpissa pitkästä aikaa. Nyt mulla on kyllä tosi hyvä motivaatioki ku on kaveri, jonka kanssa treenata. Käveltiin kotiin vähä eri reittiä mitä normaalisti ja mulla vierähti tovi ennen ku hahmotin missä olin.. Pitäs ehkä tutustuu tähän omaan naapurustoon vähä tarkemmin. Toisaalta oli jo ihan pimeetä enkä kauheesti aatellu mihin suuntaan mentiin, mut kotiin pääsin kuitenki. Yritin just laittaa Desperate Housewifeja latautuu mut tällä netillä on jotain henkisiä ongelmia ja toi lataus näyttää kestävän ja kestävän, joten voi olla et mun pitää kattoa joku leffa tai sitte vaan lukea mun uutta kirjaa, jonka just alotin.

1 kommentti:

  1. Moi!

    Kiitos kommentista - päätin nyt vastavierailla sun omaan :)!

    Olen duunissa Caffe Salinas-nimisessä kahvilassa Bronte beachilla, iisi löytää. Tuu toki sanomaan moi, vaikka oonkin vähentänyt vuoroja huimasti, mut esim. la oon duunissa kyllä.. Ja duunikaverit kyl tietää aina kertoa koska mä olen siellä tai en (:

    Kiintoisaa lukee myös toisen nannyn ajatuksia, ja hienoja kuvia sulla!

    Cheers & take care!

    VastaaPoista