torstai 14. lokakuuta 2010

Tykkään paljon, enemmän, liikaa.

Mun elämästä. Sydneystä. Australiasta. Merestä. Auringosta. Siitä, että tänään oli +27. Joka tarkottaa, että tänne on viimein tulossa kesä. Meijän spa’sta. Australialaisesta oluesta. Vaikka se ei oo verrattavissa belgialaiseen. Mun ystävistä. Ihmisistä joita oon täällä tavannu. Ja aika monesta muusta jutusta.

Mun ei varmaan tarvi kertoa et mun päivä on ollu super kiva. Mun kello soi tavalliseen tapaan 6.45 ja ekaa kertaa mua ei väsyttäny nousta ylös vaikka meninki aika myöhään nukkumaan. Työt alko siis seittemältä. Tää aamu meni jo aika sujuvasti ku tiesin mitä tehä. Tosin lastenhuoneessa oli pientä pukuhuonedraamaa, mut sellasta sattuu kai ihan joka paikassa ;)

Yheksältä olinki sitte jo vapaalla jalalla. Aamiaisen, nopean suihkun ja vaatteiden vaihdon jälkeen olinki jo matkalla Chastwoodiin Sofieta tapaamaan. Käytiin eka kahvilla ja sitte lähettiin kiertelee kauppoja. Mä oon nytten 2 KUUKAUTTA! ollu ilman hiustenkuivaajaa ja vihdoin sain sitte sellasen hankittua! Ette arvaa kuin innoissaan oon ja jos haluutte tietää tunteen niin varastoikaapa hiustenkuivaajanne/suoristusraudat yms. 2 kuukaudeksi! En oo kyllä vielä testannut tota, mut se oli 20 dollaria Targetissa, että en mä nyt ton mikään ihmelaite kuvittele olevan, mut jos se hiukset kuivais niin oisin enemmän ku tyytyväinen. Targetista tarttu mukaan myös uudet flip flopit eli thongs, niinku nää sanoo. Ekan kerran lapset kysy et missä niitten thongs’ on olin hiukan hämilläni :D

Tänään on ollu siis mukavat +27 astetta. Olin niin mielissäni ku oli lämmin ku käveli shortseissa ulkona. Tosin mulla oli edelleen pitkähihanen, mut ehkä mä raskin heittää sen kohta menemään. Iltapäivällä käytiin kahvilla ruotsalaisen Mathildan kanssa, joka asuu tässä ihan mun lähellä. Sain hyviä kuntosali suosituksia ja huomenna meen käymään samalla salilla missä M käy, kysymässä et paljon maksaa jos liittysin sinne jäseneks. Ois vaan tosi kiva liittyy jollekki sellaselle missä käy joku kaveri niin sais motivoitua ittensä paremmin. Ja tuolla salilla on kuulemma Les Mills tunnit! Pidän peukkuja et saisin neuvoteltua itelle sopivan hinnan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti