maanantai 1. marraskuuta 2010

Vettä sataa ja aurinkokaan ei paista

Sataa sataa ropisee pilipili pom... Että sellasta täällä Australian "lämmössä" tänään... Mun vapaapäivä on kulunu aika rennoissa merkeissä ihan ton masentavan ilman takia. Kävelin kyllä tossa päivällä salille, sillon ei onneks satanu vielä, olin eka jonku 45 minsaa salilla ja sitte menin vielä pilatekseen, joka ei kyllä ollu yhtään Hukan tasonen :( Muut jumpat tuolla on ollu kyllä tosi tehokkaita ja hyviä, mut toi pilates oli kyllä pettymys. Pitää varmaan käydä testaa jooga ja balance ja kattoo oisko ne yhtään parempia.

Kävin tsekkaa mun tiliä ja nyt oikeesti alkaa ostolakko. En osta enää mitään vaatteita tai muutakaan turhaa. Muuten en ikinä pääse mihinkään reissuun! Ja mä haluun reissuun. Joten nyt alko säästökuuri.

Pakko kertoa yks huippu juttu, tai no musta ainaki se oli aika siisti. Nimittäin mun kaveri oli tavannu Russel Crowen ja sen perheen ja jutellu niitten kans ku herra Crowe on muuttamassa niitten entiseen taloon ja se oli ollu ainoana kotona sillon ku Crowe oli tullu kattoo sitä! Olin hiukan kateellinen, mäki haluun bongailla julkkiksia!


Ilta meni mukavasti Hannan kanssa vesisadetta paossa leffassa. Käytiin kattoo The Social Network, joka oli hyvä leffa, tosin vähän väsyneessä mielentilassa ei ehkä paras valinta, sillä piti kyllä olla koko ajan aivot toiminnassa et pysy perässä et mitä tapahtu. Mut siis onhan se ihan käsittämätöntä et joku on kehittäny jotain koko maailman koukuttavaa! Mäki voisin helposti ansaita kivat 25 biljoonaa ja reissailla sitte loppuelämän ympäri maailmaa.

Oon tässä eilisestä asti yrittäny myös ladata mun puhelinta. Kävin Vodafonen liikkeessä päivällä, mut ne ei voinu auttaa ja sit illalla menin takas kauppaan, josta ostin puheaikaa ja sieltä sanottiin et mun pitäs  soittaa Vodafonen palvelunumeroon. Tsekkasin sitte sen tyhmän numeron netistä ja joo maksaahan se ja mulla ei tosiaan oo yhtään credittiä tossa puhelimessa. Argh. Mua niin ärsyttää kaikki tällaset tyhmät jutut. Ja kaiken lisäks päätin nyt sitte lukea vähä noita lappuja joita sain sillon ku ostin ton liittymän ja siellähän selvästi sanotaan et pienin summa jolla voin ladata on 29 dollaria ja mä ostin 20 dollarilla puheaikaa, joten tässä on syy miks en nyt voi käyttää tota voucheria! Mamma mia. Ärsyttää. Toivon todella et saan jotenki keploteltua itelleni sillai et en joudu maksaa koko 29 dollaria uudestaan vaan voin vaan lisätä 9 dollaria tohon... Muuten ärsyttää vielä enemmän. En vaan tiijä et missä ihmeen välissä mä ehin nyt käydä tuolla kaupassa ku oon seuraavat 2 päivää aika lailla aamusta iltaan töissä.. Ehkä mä vaan oon ilman puhelinta sitte tässä jonku aikaa. No mitäs tästä opimme: lue saamasi ohjeet tarkemmin ensi kerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti