perjantai 12. marraskuuta 2010

Uus ura suunnitelma...

Eilinen meni aikalailla vapaapäivän merkeissä. Aamulla autoin Bridgetia ennen ku se vei lapset kouluun joten ennen 9 olin jo vapaalla. Nopeen suihkun jälkeen nappasin bussin Sofien luo Chatswoodiin. Ois niin kiva jos ois pyörä täällä ku tää Naremburnin ja Chatswoodin välinen matka ei oo pitkä, bussilla menee se 10 minuuttia ja pyörällä menis varmaan sama aika, mut toi on kuitenki ehkä vähä liian pitkä matka kävellä... Täytyy kuitenki ehkä koittaa joku päivä.

Kävelin eka Sofien luo josta jatkettiin yhtä matkaa Chatswoodin keskustaan. Löydettiin kauppa, jossa kaikki oli 10 dollaria! Ostin sitte yhen mekon/pitkän paidan.. Taas lisää vaatteita. Mä en mitenkään saa mun tavaroita Suomeen täältä. Kierreltiin superkalliissa kaupoissa ja masenneltiin meidän surkeita palkkoja. Joulujutut on jo täyttäny kaupat ja bongasinki yli söpön jutun, joka muistutti mua ihan Nannasta ja heti tuli kauhee ikävä! Ja tää juttuhan siis oli pieni suklaakorkkari ihanassa paketissa. Vitsi oisin halunnu ostaa sen ja lähettää Suomeen, mut voin vaan kuvitella minkä näkönen se ois ollu perille tullessa... Jatkoin mun terveellistä elämää syömällä puolikkaan muffinssin!! Ei niin paha sanoisinko.

Sofien piti alottaa työt puol 3, joten 2 mä otin bussin takas kotiin. Mathilda oli jo meijän pihalla odottamassa ku mun aika arvio ei ihan pitäny paikkaansa, mut vaihdoin nopeesti vaatteet ja suunnattiin pitkälle kävelylle Pohjois-Sydneyhin. Ilma oli ihan mahtava! Aurinko paisto pilvettömältä taivaalta ja lämpötila oli varmaan lähempänä 30 astetta. Reippaasti kävellessä oli kivempi kävellä varjossa, mut en tosiaan valita! Nyt tää tuntuu et asun Australiassa. Lenkin jälkeen mulla oli super energinen olo ja päätin mennä vielä jumppaan, joka oli joku tyyliin reisi-peppu-vatsa jumppa. Ei kyllä ehkä ihan mun lempparein tunti, mut menihän tuo.

Varttia vaille 7 siirryinki sitte naapureitten puolelle ku Kylie oli pyytäny mua lapsenvahdiksi. Sain eka esittelyn mitä kaikkea ruokaa löytyy ja kehotuksen syödä vaan kaikkea mikä maistuu. Tokaks mulle opetettiin mikä kaukosäädin toimii telkkariin ja kolmanneks mikä läppäri on vapaasti mun käytössä. Vanhemmat lähti sit siinä 7 aikaan ja mulle jäi helppo tehtävä auttaa lapsia harjaa hampaat ja laittaa ne omiin sänkyihinsä. Neve nukahti varmaan jo siinä vaiheessa ku se kipus sinne sänkyyn ja Darceylle luin jotain dinosauruskirjaa ehkä 10 minuuttia ja sit seki alko nukkumaan.

Vietinki sitte sellaset kivat 5 tuntia sohvan pohjalla. Katoin telkkaria, söin ja datasin ja palkka juoksi. Ei hassumpaa, musta tuntuu et musta tulee ehkä kokoaikanen ilta/yö babysittaaja :D En voi tällä hetkellä kuvitella helpompaa työtä, varsinki jos palkka on sen 20 dollaria tunti.. 12 maissa vanhemmat tuli kotiin pahotellen et meni niin myöhään. Mä vakuuttelin et ei haittaa ollenkaan ku mulla ei ollu tänä aamuna töitä. Varsinki ku sain mun palkan, 100 dollaria, olin oikeen tyytyväinen.

Tänään on ollu ihan mahtava sää. Nukuin johonki puol 10 ja söin aamiaista kaikessa rauhassa. Aurinko kuitenki houkutteli mut ulos. Olin suunnitellu meneväni jumppaan mut vaihdoin suunnitelman pitkäksi kävelylenkiksi Pohjois-Sydneyhin. Päätin kuitenki matkalla poiketa North-Sydneyn Fitness Firstillä ihan vaan kuntosalilla.

Ilta on menny lasten kanssa. Nyt ne on onneks nukkumassa ja oon linnottautunu tähän sohvalle telkkarin eteen. Söin just hulluna suklaakeksejä ja nyt mulla on sika huono olo... Itsekuri??? Aah mun oikeesti pitää lopettaa tää herkkujen syönti! Mut joo nyt ootan vaan huomisaamu sillä lapset haetaan sillon ja se tarkottaa et mulla on talo itelläni!! Toivottavasti ilma on yhtä hyvä ku tänään.

Hauskaa viikonloppua!

1 kommentti:

  1. Ilta babysittaus on maailman ihaninta! Hyvät massit vetäsit yhestä lökö-illasta :)

    VastaaPoista