tiistai 30. marraskuuta 2010

HERKKULAKKO

Meillä on täällä kaapit täynnä kakkuja, piirakoita, suklaata, sipsejä yms, joita mä oon vetäny nyt kaks päivää putkeen napaani. NOT GOOD!! Eli huomenna, joulukuun eka päivä (ihan hullua et huomenna on joulukuu), alkaa mun herkkulakko ja kestää sitte jouluun asti. Tosin aattelin leipoa jossain vaiheessa korvapuusteja, mut ehkä leivon ne sitte vaikka 23. päivä eli niitä voi sit syödä. Haastan kaikki nyt sitte kärsimään mun kanssa!! ;)


Sydneyssä sataa vettä. Boring. Koko viikoksi on luvattu samanlaista säätä. More boring. Mutta elämää kai pitäs olla vaikka taivaalta tulee vähän vettäki, mut silti tuntuu ettei ulkona olo oo yhtään hauskaa. Naurettiin eilen Bridgetin kanssa mun suhtautumista sateeseen ku asuin sentään vuoden Belgiassa ja tää sade täällähän nyt ei oo millään tavoin verrattavissa Belgiaan, jossa siis oikeesti sato ja oli kylmää ja ankeeta. Täällä ei oo ees kylmä eikä ankeeta :D (Lisähuomatuksena et nytki tuolla paistaa aurinko eli ei tuo sade onneks ihan 24/7 kestä..)

Tänään oon saanu viettää laatuaikaa mun lempparipojan eli Henryn kans. Mentiin aamulla Wizzy Worldiin Mathildan ja sen hoidokin kanssa. Lapset juoksi ittensä likomäriksi ja me istuttiin ja rentouduttiin, koska meijän työ on yleisesti super rankkaa ;) Haha.

Nyt voisin suunnitella pumppiin lähtöä ku skippasin sen lahjakkaasti eilen aamulla ku ennen yheksää herääminen tuntu vaan yksinkertasesti liian rankalta! Lisähuomautuksena että ulkona sato myös eilen, joten sälekaihtimien alta kurkaamisen jälkeen käänsin nopeesti kylkeä ja jatkoin makeita unia siihen asti ennen ku piti alottaa työt kaheltatoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti