perjantai 3. joulukuuta 2010

And the morning after...

Viimein aurinko on päättäny palata tänne minne se kuuluu! Jokunen päivä meni kieltämättä hiukan masentavissa merkeissä, mut näyttää jo paremmalta. Tosin nyt musta tuntuu et sängyssä dataamisen sijaan mun pitäs mennä tekee jotain järkevää ja jollain tapaa nauttia tosta sateettomasta päivästä...

Täällä ei oo tapahtunu mitään järisyttävää. Mun host-isä on nyt 6!! viikon lomalla tarkottaen et me hengaillaan täällä aika paljon nyt kahestaan lapsien kans ja ilman. Ajatuksena toi on ihan jees koska tarkottaa sitä et mulla on entistä vähemmän töitä, mut toisaalta mä tykkään olla lasten kanssa ihan keskenään, mutta tässähän ei oo ku 3 viikkoa jouluun joten not too bad. Joulusta puheenollen tartteeko mun kertoa et joo mulla ei YHTÄÄN joulufiilistä. Ennen oon aina oottanu joulua ihan hulluna ja toivonu et joulukuu menis tosi nopeesti. Nyt mulla on ihan päinvastaset fiilikset. Toivon et aika menis toooosi hitaasti ja saisin nauttia Australiasta mahollisimman kauan.

Tää joulu tulee olemaan varmasti ihan erilainen, mitä mikään muu ihan jo senki takia et tuun viettää sen ihan uusien ihmisten kanssa, tullaan juhlimaan joulua päivä myöhemmin eli vasta 25.päivä ja todennäkösesti näillä on ihan eri traditiot, mutta oon kuitenkin innoissani siitä et pääsen kokemaan australialaisen joulun :) Vielä meillä ei oo mitään joulukoristeita yms. saa nähä tuleeko sellasia. Lapset oli mielissään joulupukin (äitin) lähettämistä kalentereista. Täällä lapsilla ei oo joulukalentereita, joten tää on eka vuosi ku lapsilla on joulukalenterit!

Oon pitäny nyt peukkuja pystyssä täällä et Hanna pääsis uudenvuoden jälkeen tänne moikkaa mua! Perhe on lähössä ennen uutta vuotta reissuun, joten ois kiva saaha tänne seuraa Suomesta! Joten rakas joulupukki voitko antaa Hannan pomolle iloista joulumieltä sen verran et 2 viikon (tai pitempi!) loma järjestyis.

Eilen tais olla sitte tän mun normaalin työviikon kohokohta ku vuorossa oli torstaipileet at North Sydney. Aloteltiin Mathildan kans yhessä puistossa, joka sitten osottautu Alcohol free zoneksi, joten meidän piti lähtee sieltä... Täällä on oikeesti hankala tietää missä saa olla ja missä ei ku noi kyltit on ihan kummallisissa paikoissa! Tai no okei ehkä vika saatto olla myös siinä ettei katottu kauheen tarkkaan.. Anna liitty meijän seuraan vähä myöhemmin ja jatkettiin menoa viime torstaiseen tapaan Cornerissa, joka oli taas super täynnä!

Aamu herätys kello 7 ei sitte ollukkaan ihan niin mukava. Okei en ihan 7 kyllä heränny, hups, mutta aika lähelle kuitenki.. En tehny aamulla oikeestaan hirveen montaa juttua. Kaikista suurin työ tais olla kaninkakkojen kerääminen lattialta ja se oli kyllä liian suuri ponnistus näin jälkikäteen ajateltuna. Onneks vähä ennen 9 Simon lähti viemään lapsia, joten sain hypätä takas sänkyyn ja nukuinki sitte pari tuntia. Nyt alkaa tuntua jo vähän virkeemmältä. Sain vielä kivan yllätyksen Bridgetiltä ku se oli lähettäny mulle sähköpostin, jossa se sano et oli laittanu 150 dollaria extraa mun tilille, joten new high heels, here I come <3 Eka pitäs vaan raahautua suihkuun ja sitte ehkä Chatswoodiin shoppailee ja moikkaa Sofieta.

Hauskaa viikonloppua! Mun perjantai ilta kuluu babysitaten uudessa perheessä, jossa en oo ollu aiemmin, toivotaan et kaikki menee hyvin.

ps. Mun herkkulakkoa on menossa jo neljäs päivä! Eveki liitty mukaan, joten nyt mulla on joku jonka kans kärsiä! Jihaa.

-- jaah mikäköhän ihmeen neljäs...hmm. oon taas aikaani edellä. kolmas päivä se vissiin on :D aika tuntuu pitemmältä ilman herkkuja!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti