keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Aaapua.

Mun loman kai vois sanoo nyt melkeinpä virallisesti alkaneen ku host-perhe suuntaa auton nokan kohti pohjoista huomen aamuna niin aikasin etten niihin todennäkösesti enää törmää! Oon ihan yli mielissäni saadessani vallata talon kokonaan itelleni, tosin en mä täällä yhtään yötä taida kuitenkaan yksin viettää ku Hanna tulee mulle huomen iltana leipomisseuraksi (joo kuulitte oikeen, jaksan vieläki yrittää mun jokakertaisista epäonnistumista huolimatta!) ja sitte perjantai aamuna mun Suomi-vieraitten pitäs saapua, jos ja KUN kaikki menee suunnitelmien mukaan!!!

Oikeesti musta tuntuu et oon ihan sika hermostunu enkä pysty keskittyyn mihinkään enkä pysty organisoimaan yhtään mitään, joka on sikahuono juttu, sillä Uuden Vuoden aloituspippalot pidentään siis meillä ja mun pitäs olla hyvin organisoitunu sillä aijon makoilla huomisen vielä biitsillä ja hankkia vielä ripauksen väriä mun parhaaseen asusteeseen uuden vuoden iltaa ajatellen ;)

Aah tässä tekstissäkään ei oo nyt päätä eikä häntää ... Sain just siivottua mun huoneen ja nyt oon tekemässä sadatta listaa siitä mitä mun pitää ostaa/ tehä ennen perjantaita. Muuten kai tässä ei ois mitään ongelmaa mut ku suuntana on huomenna Manly kera Even ja Sandran niin mun päivä menee aikalailla siinä. Puhumattakaan siitä, että jostain ihme syystä lupasin mennä juoksemaan Sofien kans 7!! aamulla. Ääh en tiijä mikä mua vaivaa, ei pitäs tehä tollasia lupauksia ku ne pitää oikeesti pitää.

Niin ja sitte pitäs vissiin päättää et mitä laittaa päälle perjantaina...Olin jo niin varma etten laita korkkareita ku Hanna sai mut uskomaan et se on ehdottoman huono idea, mut tänään Mathilda sai mut sitte tajuamaan et mä oikeestaan haluan laittaa korkkarit ja ongelma nyt on etten tiijä sopiiks noi mun olemassaolevat korkkarit ton mun mekon kanssa koska ostin just uudet sandaalit, jotka sopis, mut jos en laitakkaan niitä niin tarviin kengät ja mulla ei oo aikaa mennä shoppaileen!! Eikä siis oikeestaan rahaakaan.. Jos tää ei oo nyt käyny vielä selväksi.

Okei, nyt käyn vielä mun huomisen to do-listan läpi ja alan sit nukkuun, koska mulla on "ihana" aikanen herätys...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti