sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Daaaavid Guetta !!

Happy 2011 to everyone!!

Mun uusi vuosi alko mahtavissa merkeissä Bondi biitsillä avec David Guetta; MAHTAVAA!! Keikka oli jotain ihan super hienoa! Mun on ihan turha yrittää kertoa muuta sillä mun sanat ei vaan yksinkertasesti riitä. Barbra Straisand tuli aika moneen otteeseen ja fiilis oli katossa! Mun vuosi 2010 oli mahtava ja aion tehä tästä vuodesta vielä mahtavamman! Tiedän että se on mahollista, sillä nyt mulla on fiilis, että kaikki on mahdollista jos vaan tarpeeksi haluaa.

Suomi tytöt pääsi perille turvallisesti ja on saanu nyt nauttia Sydneystä pari päivää. Uuden vuoden aattonahan oltiin siis päivä täällä meillä ja syötiin lounasta ja juotiin vähä skumppaa ja mun leipomaa kakkua. Ensimmäinen epäonnistu, ei varmaan yllätys, mutta toinen yritys oli jo parempi ja kaikki tykkäs kakusta! Kuvia ehkä tässä joku päivä jos mulla on aikaa laittaa niitä koneelle...

Aivan mahtavaa vuotta 2011 kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti