lauantai 29. tammikuuta 2011

Jäähyväisiä kohti

Eilen illalla oliki sitte vuorossa Ivy pitkästä aikaa, tai no taisin mä siellä kyllä käydä joskus tän vuoden puolella sittenki jos oikein muistelen :D Mentiin Mathildan kanssa Annan pikku mökkiin alottelemaan. Tuntuu kyllä ihan oudolta ajatella et tytöt lähtee ens tiistaina reissaamaan ja sen jälkeen takas kotiin eli tää oli meijän viimenen kerta yhessä ulkona Sydneyssä. Mulla tulee kyllä olee vähä hiljasempaa täällä Naremburnin huudeilla ku ei oo enää Mathildaa pitämässä mulle seuraa ja raahaamassa mua lenkille... Aika ikävät fiilikset tällä hetkellä siis kieltämättä, mutta eikai sille mitään voi life goes on ja oon tosi ilonen, että oon saanu nauttia tyttöjen seurasta täällä tän neljä kuukautta! Ihan hullua et oon ollu täällä jo neljä kuukautta!! Aika menee taas niin nopeesti etten vaan käsitä.

Mulla on tällä hetkellä aika suuria ongelmia päättää et mitä mä meinaan tehä ja millon mä lähen Sydneystä jne. Jos oon ihan rehellinen niin tälle hetkellä oisin aika valmis lähtemään. En siis Australiasta vaan Sydneystä. Tää maa on niin järkyttävän iso ja mua ahdistaa ajatus siitä etten mitenkään voi nähä kaikkea ja tuntuu et nyt ku kerran oon täällä niin mun pitäs nähdä paikkoja eikä vaan jumittaa Sydneyssä.. Tätä tilannetta mutkistaa kaikkein eniten se et Louise ja Chrissy on molemmat tulossa tänne huhtikuussa!! Joka on ainut juttu minkä takia mun on pakko olla täällä huhtikuussa sillä en halua missata tyttöjä mistään hinnasta. Vitsi en kyllä oo tajunnu tota vielä ollenkaan. Sit ku Chrissy tulee niin siitä on melkeen vuosi ku ollaan viimeksi nähty ja se on vaan niiin liian pitkä aika. Mutta niin huhtikuuhun asti taitaa mun jalat pysyä aika tiukasti Sydneyn kamaralla... Tyttöjen kanssa ois aika hienoja suunnitelmia jotka sisältää mm. Uuden Seelannin. Tosin meijän suunnittelut on vielä hyvinki vaiheessa ja mun suunnitelmat tyttöjen lähdön jälkeen on vielä enemmän vaiheessa.. Pitäs keksiä joku järkevä reitti, järkevään hintaan!, et pääsisin jonnekki tonne pohjoseen päin. Niin ja mielellään ottasin myös matkaseuraa... Kaikki vapaaehtoset voi ilmottautua mulle ja valitsen sitte parhaat päältä.

Tänään mulla on ollu kyllä varmaan saamattomin päivä ikinä... Hengailin kotona johonki puoli kolmeen asti ennen ku lähettiin Sofien kans kaupunkiin. Käytiin ostaa Subista meille vähä piknik evästä ja mentiin istuskelee Hyde Parkiin ja nautiskelee auringosta. Sitte käytiin kattoo muutamat alet joissain kaupoissa ennen ku otin bussin takas kotiin. Nytten oon lapsenvahtina kotona ku host-vanhemmat lähti leffaan. Ihan hyvä 3 päivän juhlimisen jälkeen viettää rauhallinen koti-ilta telkkaria tuijotellen. Säästyy ainaki rahaa ja kengänpohjia. Tosin maha kasvaa sen edestä nimemerkillä 2 vegemite leipää jo syöny ja voisin helposti syödä toiset kaks lisää että niin mikä terveelliinen elämä taas. Voisin hankkia sen ens viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti