tiistai 25. tammikuuta 2011

Yksinhuoltajan arkea

Mun lapsenvahtivuoro alko tosiaan sunnuntai iltapäivällä puoli neljältä ku host-vanhemmat lähti molemmat työreissuille ja jatku tämän päivän iltaan asti, eli mulla tuli vietettyä sellaset reilut pari päivää yksinhuoltajan arkea. En voi kyllä sanoa, että mulla ois ollu mitenkään erityisen rankkaa... Musta oli itseasiassa ihan kiva olla keskenään lasten kanssa. Ainut miinus tottakai se etten päässy jumppaan, mutta onneks kaks päivää suju ihan hienosti ilman Fitness Firstiäki.

Sydneyssä alkaa vihdoin näkyä ja tuntua tää Austalian kesä. Kun asteita on varjossa se +35 niin vaihtoehtoja on kaks: uima-allas tai ilmastoitu huone. Me saadaan mun onneks käyttää meidän naapureiden uima-allasta ja nää kaks päivää lasten kans kahestaan ollaan kyllä otettu siitä kaikki ilo, ja viilennys, irti! Uima-altaan lisäks oon vähä hemmotellu lapsia ostamalla niille varmaan vähän liikakin herkkuja ja viemällä niitä leffaan ja softplay centeriin ja kahviloihin. Eli meillä oli oikein kivat pari päivää ilman vanhempia. Mathilda kävi myös mun onneksi piristämässä mun iltoja täällä meillä niin ei oo tarvinnu ihan vaan pelkästään lasten kanssa hengailla..

Mutta nyt uusin Täykkäri jakso pyörimään ja sitte unten maille että jaksan herätä huomenna aikasin juhlistaa Australia Day'tä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti