torstai 20. tammikuuta 2011

Me vahvat suomalaiset

Mun tämän päiväinen melkeen-vapaapäivä alko kivasti kello 7 aamulla skypetreffeillä Ruotsiin. Väsytti kyllä, mut onneks Louise sai mut hereille ja nauramaan heti ekasta minuutista asti, joten kannatti herätä! Meijän aiheet vaihtu aika lennokkaasti pelikaaneista postimerkkeihin, niin ja siihen miten Louisen äiti oli varottanu sitä et jos se on juhlimassa MUN kanssa sen pitää olla varoivainen, koska suomalaiset on niin paljo vahvempia ja ne kestää enemmän alkoholia ja että ruotsalaiset on paljo heikompia mitä suomalaiset!! Oikeesti excuse me! Repeiltiin tolle yhessä varmaan puol tuntia.Vitsi mua naurattaa edelleen! Suomalaisilla taas hyvä maine maailmalla jne.. 

Louise on mun suureksi iloksi tulossa huhtikuussa tänne, enemmän ku mahtavaa. Ainut miinus on vaan et huhtikuuhun on liian pitkä aika!! Vink vink vaan kaikille et saa tänne tulla käymään aikasemminki! Niin ja äiti ja iskä: suunnittelin teille pikku reissun kesäksi. Se sisältää n. 2 viikkoa Australiassa ja n. viikon Aasiassa. Lisätietoja voi kysellä multa joko sähköpostin tai skypen välityksellä! Kiitos.

Niin ja oon mä tänään mun melkeen vapaapäivänä tehny myös muutaki ku skypettäny! Nimittäin menin puol kymmenen pumppiin, joka tuntu taas mukavan rankalta pienen pumppi tauon jälkeen. Nopeen suihkun ja vaatteiden vaihdon jälkeen otin bussin North Sydneyhin, jossa treffasin mun erittäin epäheikon ruotsalaisen ystäväni Mathildan. Käveltiin Millsons Pointille ja ihailtiin vähä siltamaisemia, luultiin et rannassa ois ollu joku kahvila, jossa oltas voitu syödä lounasta, mutta ei siellä ollu oikeen mitään niin käveltiin sitte vähä takas päin ja löydettiin kiva kahvila, jossa syötiin tosi hyvät kurpitsasalaatit ja vähän valksipulileipää(et varmasti kukaan ei lähestys meitä turhaan!). Tän kaiken sponsors by my credit card = mama. Eli kiitokset lähtee siis Suomeen meiltä molemmilta! Lounaan jälkeen käveltiin meille ku aurinko paisto kirkkaalta taivaalta ja sai meidät vaan haluamaan ilmastoituun tilaan. Helpotus löytyki meijän keittiöstä jääpalojen ja ilmastointilaitteen ansiosta. Iltapäivä meniki sitte makoillessa meijän sohvalla tehden ei yhtään mitään.

Puoli kaheksalta mun host-perhe pölähti takas kotiin ja mä sain lapset hoidettavakseni ku vanhemmat lähti ulos syömään. Ne oli onneks väsyneitä ja meni nukkuun helposti eikä ees huomannu et skippailen vähä sivuja niitten iltasaduista, haha. Huomenna ois töitä vielä kolmeen asti, mut aateltiin Mathildan kanssa viedä lapset rannalle, joten huominen ei pitäs olla paha nakki ja sitte kolmelta mä pakkaanki kamat ja lähetään suunnistaa kohti Blue Mountains'ja telttakainalossa. Onneks saatiin navigaattori meijän autoon niin saatetaan välillä kävästä jopa kartalla!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

  1. kuulostaa jo huonolta jos ruotsalaisetki pitää meitä jotenki alkoholisoituneina... yhen mun saksalaisen kaverin vanhemmat oli sanonu ihan samaa, että pitää olla varovainen jos juhlii suomalaisten kanssa, koska ne juo niin paljon :D

    VastaaPoista