perjantai 28. tammikuuta 2011

Australia Day

Keskiviikkona juhlittiin siis Australia päivää, joka on vähä niinku Suomen itsenäisyyspäivä tosin täällä porukka oikeesti juhlii sitä. Musta tuntuu etten mä Suomessa ikinä oo juhlinu itsenäisyyspäivää, tosin oon tainnu olla viimeks itsenäisyyspäivän Suomessa varmaan yli kolme vuotta sitten et voi olla et mun muistissaki on vikaa..

Mut anyway mulla oli keskiviikko vapaata ja oltiinki Mathildan kans super reippaita ja lähettiin kävelee kaupunkiin jo ennen kaheksaa!! Tossa lauseessa on jo kaks ennätyksellistä asiaa mun vapaapäivälle. Ilma oli kiva ja aurinkoinen ja oltiin mukavan hikisiä ku saavuttiin Wynyardille, jossa treffattiin Anna. Otettiin sitte bussi Bondi biitsille ja nukuttiin ja uitiin super täydellä biitsillä yli 4 tuntia. Onneks oli aika pilvistä niin ei ollu liian kuuma. Käytiin iltapäivällä ostaa muutama pullo Passion Popia ja nautittiin ne Bondilla ennen ku lähettiin kuuntelee konserttia The Rocksille ja ilotulitusta Darling Harbouriin. Ilotulitus oli tosi hieno, joten voin vaan kuvitella miten hieno se oli uutena vuotena.

Mulla ei oo mitään kuvia ku en jaksanu raahata kameraa mukana.. Mutta oltiin kaikki aika punanaamoja biitsillä loikoilun jälkeen joten ehkä ihan hyvä juttu vaan. Eilen mentiin pitkästä aikaa Mathildan ja Annan kans ulos North Sydneyhin. Mentiin eka Corneriin, mut siellä oli ihan tyhjää, joten vaihettiin sitte Greenwood Plazaan, joka oliki ihan täynnä. Tää päivä meniki sitte vaan odottaessa et kello löis 3 ja pääsisin takas nukkumaan. Eilisyön unet jäi vähän liian lyhyiksi, mutta onneks on taas viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti