torstai 6. tammikuuta 2011

Uusia tuttavuuksia

Suomi vieraat on ollu täällä jo kohta viikon, hui ku aika menee nopeeta! Pari ekaa päivää kulu biitsillä tyttöjen kanssa. Yllättäen tytöt haluaa nauttia mahdollisimman paljon auringosta, jota en kyllä ihmettele ollenkaan! Ekana päivänä mentiin sitte Balmoral beachille, joka on kaikista lähin ranta. Toisena päivänä vuorossa oliki sitte se kuuluisa Bondi, jossa mä oon viettäny nyt aika paljo aikaa. Käveltiin Bondilta Brontelle rantaa pitkin ja tytöt pääsi ihastelemaan maisemia ja nauttimaan auringosta. Jäätiin sitte Brontelle ottaa aurinkoa ja uimaan ku mun mielestä se on kuitenki kivempi ranta ku Bondi..

Ei olla nyt tehty liikaa mitään turisti juttuja.. Käytiin Botanical Gardenissa kattelee lepakoita ja lintuja. Tytöt on myös shoppaillu ahkerasti kaupungissa. Mäki oon erehtyny vähä shoppailee, mut tarpeellisia juttuja vaan niinku uudet havanas-flip flopit, rantahattu ja kynsilakkoja jotka mätsää mun bikineihin ;) Tarpeellista eikö?

Maanantaina päivä meni aikalailla Taronga zoo'ssa. Ilma oli aika pilvinen, joten päivä oli kun tehty eläintarhan kiertelyyn. Otettiin lautta Cirqular Quay'ltä eläintarhaan ja saatiin siten ihastella vähä maisemia vesiltäki käsin. Sanottiin että oltiin opiskelijoita niin selvittiin suhteellisen halvallaki eli 39 dollaria makso sekä sisäänpääsy ja edestakanen lauttamatka. Nähtiin eläimiä hämähäkeistä, joo näin mun ekan huntsmanin!!, koaloihin ja kenguruihin. Kirahvit oli hassuja ja elefantti vauvat söpöjä. Pääsin myös silittää wallabia. Lemppari oli varmasti tasmanian tuholainen :D Pakko päästä Tasmaniaan!!




Tässä vielä todistusaineistoa, että mä ihan oikeesti koskin tohon otukseen!! Huomatkaa miten kaukana seison, valmiina pakenemaan paikalta tiukan paikan tullen haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti