tiistai 18. tammikuuta 2011

Paluu arkeen

Nyt on sitte normaalia "arkea" takana hurjat kaks päivää. Ja burnouttia ei oo onneks vielä tullu! Eilen mulla oli leppoisa 11 tunnin työpäivä heti loman loppumisen kunniaksi, mutta täytyy myöntää että päivä kulu yllättävän nopeesti! Molemmat lapset on nyt kesälomalla, joten yhden sijasta mulla olikin kaks lasta vahdittavana ja vaikka en aina tykkääkään vahtia kumpaakin yhtä aikaa huomasin eilen et mun ei kyllä tarvi olla hirveen aktiivinen ku nuo kaks leikkii niin hyvin kahestaan. Aamupäivä kulu mukavasti meijän naapureitten uima-altaalla. Muutaman pulahduksen jälkeen mä pakenin makoilee varjoon ja jätin lapset leikkimään kahestaan altaaseen, tosin mut kyllä kasteltiin silti moneen otteeseen. Iltapäivällä kateltiin leffaa ja leikittiin sisälle siihen asti, että kello löi 6 ja mun työt loppu. Mathilda oliki sitte jo heti kuudelta meillä, joten laitoin vaan lenkkarit jalkaan ja suunnattiin kävelylle. Näin myös ekaa kertaa M:n host-perheen syötävän suloisen labbiksen pennun, jonka kanssa leikinki sitte tovin. Vitsi se oli ihan niinku meijän Rolle pienenä, ihan yhtä ilkikurinen!


Tänään mulla oliki sitte leppoisasti töitä vajaat kaks tuntia, eli varttia vaille 9 olin vapaa. Suunnistin eka salille bodycompattiin ja sitte jäin vielä aikani kuluksi tekee vähä vatsalihaksia ja epähuomiossa kävin myös puntarilla, joka kertoi mulle karun totuuden jouluajan herkuttelusta... Nyt siis alko taas kerran terveellinen elämä!! Lupasin itelleni et saan mennä hierojalle, jos onnistun nyt aluksi olee 3 viikkoa syömättä herkkuja.. Saa nähä onnistuuko. Jumpan jälkeen olin ahkera ja opiskelin vähä englantia ja pesin samalla vähän jotain mun vaatteita. Vapaapäivän kunniaksi otin myös pienet päikkärit ennen ku suuntasin taas Mathildalle. Käytiin melkeen 2 tunnin kävelylenkki, jonka jälkeen haettiin vielä Bongo meidän mukaan pienellä koulutuskävelylle. Vitsi se on niin sulonen et tuun varmasti varastaa sen joku päivä.

Illalla suuntasin vielä kohti Sofien pikku mökkiä, jossa meillä oli camping kokous. Lähetään telttailee Blue Mountains'lle viikonlopuksi, joten tehtiin pientä listaa asioista joita tarvitaan mukaan. Mun listan kärjessä on kyllä todellaki hyttysspray ja spiderspray!! Haha. Nyt nukkumaan, että jaksan ahkeroida taas huomen aamuna sen huimat 2 tuntia.

ps. meillä on uus nettiliittymä, okei ollu jo 2 viikkoa, mut tajusin just miten SUPER nopee se on!! voin ladata Täykkärit 5min ku se kesti ennen jonku tunnin tai yli!! Oon enemmän ku mielissäni!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti