sunnuntai 5. joulukuuta 2010

IKEA

Huh aika kiva viikonloppu taas takana. Perjantain babysittaus meni oikein mukavasti telkkaria tuijotellen. Perhe oli tosin jättäny mulle suklaata ja kakkua.. Mutta mä en syöny mitään niistä ja olin super ylpee itestäni. Vaikka kerrottakoon et aika lähellä sortuminen oli.

Lauantaina oliki sitte kiva herätä ajoissa ku perjantaina olin menny jo ajoissa nukkumaan. Suuntasin heti ekaks aamuspinningiin, jonka luulin kestävän 45min mut mun yllätykses se kestiki tunnin. Oh my goodness. Olin kyllä ihan kuollu mut tyytyväinen! Spinningin jälkeen suuntasin kaupunkiin, jossa treffasin Hannan. Käytiin tsekkaa Paddy's market ja sitte kierreltiin kauppoja niin et mun jalat oli ihan kuolleet. Elin liitty meijän seuraan myöhemmin ja hengailtiin sitte vaan kolmisin ennen ku päätin ottaa bussin takas kotiin ja alkaa valmistautuu iltaan.

Illalla päädyttiin Tankiin mun ruotsalaisten tyttöjen kans. Oli hauska ilta taas vaikka toinen kerta Tankissa osotti ettei se kuitenkaan oo ihan kärkipäässä mun klubilistalla. Mut tanssittiin paljon ja tutustuttiin ausseihin ja koeajoin mun uudet kengät, jotka oli tosi mukavat jalassa. Jaettiin Annan ja Mathildan kans taksi kotiin jos joskus ennen 3! Kerrankin pääsin vähän aikasemmin nukkuun.

Tää päivä meniki sitte Ikeassa Mathildan ja Annan kanssa. Eka missio oli syöminen ja jumitettiinki sitte ravintolassa muutama tovi, mut ruoka oli hyvää. En ostanu ku glögiä, piparkakkutaikinaa ja piparimuotteja. Mun herkkulakko kuitenkin koko pienen lipsahduksen ku söin Mathildalta pari piparia, hups. Mut ne oli ihan sikä hyviä!

Ikeasta siirrytiin isoon shoppariin, jossa hengailtiinki sitte aika pitkälle iltaan. Meijän jutut oli kyllä sitä luokkaa et huomas ketkä oli ulkona edellisiltana ja myös "hiukan" väsyneitä :D Saatiin kyllä myös yks tärkee päätös aikaseks eli missio New Year's Eve on nyt pulkassa ja nää tytöt tulee juhlii uutta vuotta @Bondi Beach listening David Guetta!! Tulee olemaan ihan huippua!! Lippu on nyt taskussa joten eiku vaan uutta vuotta odotellessa!

Oon niiiiiiiin mielissäni etten voi ees kertoa!! Tää tulee oleen jotain niin mahtavaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti