perjantai 10. joulukuuta 2010

You just get crazy one day.

Joo mun herkkulakko koko pienen lipsahduksen tänään ku menin ja ostin karkkia :( Sain tällasen kommentin ku lähetin mun kaverille viestin mun lipsahduksesta: That is the thing with having rules and being so strict, you just get crazy one day. Toiselta kaverilta tuli tällanen viesti: Oh fuck sweet strike. U only live once, enjoy the beauty of chocolate ;).. Että ehkä voisinki syyttää tästä lipsahduksesta mun kavereita täällä jotka ei yhtään tue mua tässä yrityksessä!! Sorry Eve, lasketaan tää päivä vaikka siksi sun kanelbulla päiväksi niin ollaan tasoissa ;)

Ei mulla oikeestaan ollu kauheesti mitään järkevää kerrottavaa. Eilen oli Henryn joulukonsertti, jota olin kattomassa. Kaikista söpöintä oli ku kesken konsertin Henry alko huutaa mun nimeä ja vilkuttaa mulle lavalta ku se bongas mut yleisöstä <3. Konsertti oli ihana ja ne kaikki tuhannet laulut soi nyt repeatillä mun päässä... Hiukan ärsyttävää. Tarvin jotain muuta musiikkia nopeesti! Päivä kulu North Sydneyssä shoppaillessa ja illalla käytiin hollantilaisen Sannen kans häppäreillä tossa Cammareyssä. Ku kävelin kotiin alko sit tottakai sataa niin et tuon 10 min kävelymatkan jälkeen näytin joltain läpimärältä lattiarievulta...

Tänään vein Henryn ja Neven aamulla kouluun ja sitte olinki vapaa koko päivän. Aamu alko tehokkaasti Annan ja Mathildan kans bodyattackissa, mutta sen jälkeen en oo saanu kauheesti mitään järkevää aikaseks, tai no kävinhän mä postissa viimein... Illaksi ois luvassa jotain dj-hommia jossain klubilla jonka nimeä en muista hah.Niin siis siellä klubilla on joku hyvä dj, mua ei suinkaan oo palkattu ;)  Eli suuntana suihku ja sitten Sofien pikku mökki ja sitten Sydney's night <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti