keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Viikko lomaan!


Viikon päästä saan ravistella Sydneyn tomut jaloista ja suunnata ylläoleviin maisemiin nimittäin Boomerang beachille 4 tunnin ajomatkan päähän Sydneystä. 5 päivän lomalla aion nauttia toivottavasti aurinkoisesta säästä, hienoista rannoista, hotellin uima-altaasta ja ehkä voin käyttää kuntosaliakin jos sille päälle satun.

Mun super host-perhe, en tiijä oonko ylistäny tätä perhettä mutta nää on ihan mahtavia tyyppejä!!, siis kysy multa joku aika sitten haluanko lähtä mukaan lomalle ja vähän aikaa mietittyäni vastaus oli ehdoton kyllä. Oishan se tietty kiva olla täällä kotonaki ja nauttia tyhjästä talosta ja rauhasta, mutta moni mun kaveri on lähössä tolla samalla viikolla reissuun, joten musta tuntuu etten ois saanu täällä yhtään mitään järkevää aikaseks joten päätin lähteä mukaan. Tottakai käytän hyväkseni sen jos joku haluaa maksaa mun loman! :D

Ootan kyllä innolla tota reissua! Mukaan lähtee kasa hyviä kirjoja, voisinki ostaa jonku uuden kivan kirjan huomenna, toivottavasti uus ipod, aattelin antaa itelleni ennen aikasen joululahjan, lenkkarit, kamera ja purkki aurinkorasvaa. Mun 5 päivää tulee varmaan kulumaan suurimmaksi osaksi joko altaan reunalla tai sitte biitsillä, sillä meijän hotelli on ihan meren rannalla.

Mun viikko on nyt aikalailla ohi. Tän viikon pitkät päivät oli maanantai ja tiistai. Tänään olin töissä 4 tuntia aamulla ja ihanan auringonpaisteen johdosta suunnattiin puistoon Henryn kans, jonne Jess tuli kans hoitolastensa kanssa. Aamu hurahti nopeesti ja 11 olinki jo vapaa. Juoksin North-Sydneyn Fitness Firstille, jonne Mathilda oliki tullu jo ennen mua. Mentiin bodycompatiin, joka oli kyllä tehokas, varsinkin juoksun jälkeen! Tunnin jälkeen käytiin vähä shoppailee ja otettiin bussi kotiin ihan vaan sen takia et M:n sen host-äitille ostamat suklaat ei sulais ku ulkona oli niin kuuma ;) Haha. Mun herkkulakko on pitäny! Tosin siihen voi tulla pikku tauko ens viikon loman aikana, mutta lomalla saa vähä herkutella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti