keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Lomalomalomaloma.

Noniin mulla on tän viikon työt sitte takana päin. Sellaset kivat 16 tuntia taisin tehä töitä tällä viikolla, että ei onneks turhan rankkaa näin ennen joulua. Huomenna suunnataan siis kohti Boomerang beachiä niinku oon varmaan ehtiny hehkuttaa kymmeneen kertaan. Pakkausta en oo vielä alottanu, se taitaa jäädä aikalailla yöhöön/aamuun mun ahkeruudella...

Eilen illalla suuntasin perinteisen bodypumpin sijasta kaupunkiin. Käytiin hyödyntämässä Slip Innin 6 euron tiistai pitsat ja vietettiin mukavaa iltaa nautiskellen muutamat aussioluet. Kerryn, Chrisin ja Catherinen lähdettyä siirryttiin Sofien ja Gregin kans alakerran ulkoterassille, jossa oliki sitte paljo lämpimämpi ku sisällä! Vitsi mä en ymmärrä et miks ilmastointien pitää olla aina niin sika kylmällä! 12 päätin ottaa viimesen bussin kotiin, tosin tajusin et ei se ollukaan viimenen vaan sen jälkeen meni vielä kaks bussia ja aika monta junaa, mut pääsinpähän nukkumaan suht ajoissa ku tänä aamuna oli sitte herätys seittemältä.

Oon ollu koko tän päivän ihan fiiliksissä ku sain varmuuden et Hanna ja Sanna on tulossa uudeksi vuodeksi tänne!! Ihan huippua. Huomaan vaan koko ajan miettiväni et minne haluun tytöt viedä täällä ja tajuavani et ehkä ne ei halua lomalla juosta pääkolmantena jalkana paikasta toiseen :D Mutta siis ihanaa saada Suomi vieraita! Pitää tehdä pieni ruisleipätilaus tytöille ;) Niin ja irtokarkkitilaus myös! Niin ja meijän pitää pitää myös vaatekaappi skypesessio Even kans ku se pääsee takas Suomeen et voin kattoo jos tarvisin jotain mun kaapista tänne :) Hahaa. Tytöt ei voi ottaa mitään omia kamoja ku niillä on laukut täynnä mun romppeita... En enää ees muista millasia kenkiä, vaatteita ja laukkuja mulla on kotona! Ihan kamalaa.

Nyt yritän kyllä saada itteni kohti kaupunkia et ehtiä tehä jotain ostoksia ennen ku treffataan Hannan kanssa, toivottavasti tää ilta menis kahvin merkeissä... Vaikka huomennahan mulla alkaa jo loma ;) Simon kysy multa et pääsenkö sängystä ylös ennen 10 huomenna et jos lähetään sillon :D Kuinkahan laiskana nää mua oikein pitää...

Henryä lainaten: "See you later alligator don't forget your toilet paper!"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti