torstai 11. marraskuuta 2010

Ei tipuja mun sänkyyn kiitos

Aah tää viikko on menny ihan super nopeeta, joka kai on sinällään ihan hyvä juttu. Viime viikolla tuntu et aika meni hitaasti ku mulla oli niin vähä töitä ja päivisin oli välillä vähän tylsää ku ilma oli huono.. Tää viikko on ollu sitte ihan poikkeus.

Maanantaina mulla oli vapaapäivä. Kävin aamulla pyörähtämässä yhen perheen luona joka asuu tossa viereisellä kadulla. Ne etti lapsenvahtia ja jotain joka vois tehä jotain siivoushommia yms. Mä sitte sanoin et voisin alottaa käymään siellä joku pari kertaa viikossa, lähinnä päivisin sillon ku en oo töissä. Oon nyt kuitenki vähä alkanu miettimään et en tiijä meneeks toi vähä liian hankalaks ton perheen kanssa ku ne tosiaan haluaa et käyn päivisin ja ku mun työajat tässä perheessä vaihtelee niin paljo et saa nähä mitä tosta nyt tulee… Ja mä en oo kauheen innostunu myöskään tosta siivouksesta, se talo oli nimittäin aika kamalassa kunnossa ku kävin siellä! Enkä tiijä et mitä ne odottaa mun siellä tekevän, mutta meen nyt sinne ens viikolla ekan kerran ja luulen et katon tässä nyt sitte pari viikkoa et miten sujuu ja jos en tykkää niin sitte pitää keksiä jotain muuta. Lastenvahtiminen on ihan ok, mut mua ei hirveesti innosta alkaa miten hullua siivousta tekemään ,varsinkaan jos se talo näyttää aina siltä miltä se näytti ku kävin siellä ekan kerran. Mutta extra raha kelpaa kyllä aina! :D Tosin yks meijän naapureista kysy mua babysittaa huomisillaks, joka sopii mainiosti. Eli voi olla et mieluummin alan tekee babysittausta illalla entä siivousta/lapsenvahtimista päivällä.. Mut joo, ainaki nyt on jotain ekstra hommia = lisää rahaa!!

Perheen luona käynnin jälkeen laitoinki kamppeet nopeesti kasaan ja suuntasin kohti tuttua suosikkirantaa, eli Manlyyn vei matka taas kerran. Ilma oli varmaan lämpimin mitä täällä on tähän asti ollu ja hetken aikaa jo kuvittelin et voisin käydä vettäki kokeilee. Se oli kuitenki virhe! Haha, se oli yhtä kylmää ku aikasemminki. Jaksoin olla rannalla jonku parisen tuntia ennen ku kyllästyin ja eksyin taas mun lempparikauppaan Manlyssa; Roxy-store. Sieltä tarttu mukaan nyt sitte ne unelma bikinit ja shortsit… Ostin noi shortsit oikeestaan vaan siks ku siellä oli tarjous et jos ostaa 150 dollarilla saa 50 dollaria alennusta eli mun bikinit ja shortsit makso yhteensä vähä reilu satasen.. Nyt ku aattelen niin ei kyllä ollenkaan halpaa. Onneks noi on jo tuolla kaapissa. Illalla vuorossa oli Sydneyn eka spinning, joka olikyllä rankka, mutta ihan huippu!

Eilinen meni aikalailla töitä tehdessä. Alotin siinä 11 maissa. Ilma oli taas aurinkoinen, joten mentiin mun kaverin kans puistoon, jossa lapset sai leikkiä keskenään. Illalla suuntana oli tuttuun tiistaiseen tapaan pumppi, uskalsin laittaa jopa enemmän painoja ku aikasemmin enkä ees kuollu! Hyvä minä.

Tänään siivojaat pölähti paikalle siinä 9 maissa joten livistettiin Henryn kans kahvilaan. Sophie liitty seuraan sen hoitolasten kanssa, joten saatiin sitte vaihtaa vähä kuulumisia samalla ku lapset terrorisoi lähiympäristöä. Kahvilan jälkeen siirryttiin Henryn kans seuraavalle stopille, joka oli meijän oma pikku leipomo. Henry sai marenkimadon niinku aina ja mä otin puolestani omenapiirakkaa.

Aurinkoisen päivän johdosta vaihdettiin uima-asut päälle, lue mulla bikinit ja Henryn uima-asu oli sitte vähä naturellimpi, ja suunnattiin porealtaaseen. Henry ui ja mä keskityin auringonottoon. Lounas oli taas ulkona kera muutaman mukavan sisiliskon. H:n päiväunien aikaan mä luin ulkona ja kuuntelin vähä musiikkia. Puoli kolme haettiin Sienna bussipysäkiltä. Darcey ja Neve tuli naapurista Siennan ja Henryn seuraksi.

Kuudelta mun työt loppu, onneks. Suuntasin melkeen heti kaupunkiin, jossa treffasin Silvian, Emman ja Olan. Mentiin syömään tosi kivaan thai-paikkaan. Saatiin jonottaa joku puol tuntia ennen ku saatiin pöytä, mut ruoka oliki sitte ihan sika hyvää! Käveltiin jälkiruuille Chinatowniin ja ostettiin jotain ihan ihme palluroita, jotka osottautu ihan hyviksi! Tehtiin sitte pieni kävely Darling Harbourin kautta takas keskustaan, josta nappasin bussin takas kotiin. Huomenna(tai no kello on vissiin taas jo yli 12..) vuorossa eka töitä 7-9 ja sitte loppupäivä onki vapaata. Tosin illalla mulla on lapsenvahtikeikka tossa naapurissa, mutta se on vaan mukavaa ekstra rahaa.

Muutama kuva tältä illalta:



Tein myös super oivalluksen miks mun kurkku on aina superkäheä aamulla ja nenä ihan tukossa! Mun toinen tyyny oli joku untuvatyyny!! Haha. Nyt ei oo enää ankkaa sängyssä ja hengityski kulkee paljo paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti