tiistai 16. marraskuuta 2010

Sniffly nose

Viikko on vierähtäny käyntiin vähä vaisuissa merkeissä huipun viikonlopun jälkeen. Mulla on kiva flunssa päällä ja nukuin koko eilisen päivän. Mulla oli aamulla 2 tuntia töitä ja 9 jälkeen kaaduin sänkyyn ja pysyin siellä sitte lähestulkoon koko päivän. Illalla oli onneks jo vähä parempi olo, eli lepäily oli varmaan auttanu hiukan.

Tänään oonki ollu sitte 11 tuntia töissä. Aamulla olo oli jo parempi edelliseen päivään verrattuna. Henry oli mun "iloksi" vähä huonolla tuulella aamulla ja kaikkien normaaleitten juttujen tekemiseen meni varmaan tuplasti aikaa... Asiaa ei auttanu myöskään se, et siinä puol 10 aikaan Simon tuli tekee vähäks aikaa töitä kotiin(keittiöön!!??) joten mulla oli aika tuskasta saada H raahattua puistoon ettei oltas oltu häiriöksi. Puistossa meillä oli seurana Sophie hoitolastensa kera. Henryllä oli hauskaa ku oli seuraa ja 1½ tuntia hujahti nopeesti. Puiston jälkeen käveltiin vielä Sophien kans mun vakkarikahvilaan, jossa lapset sai pirtelöt ja mä cappuchinon, nam.

Henryn päivunien aikaan nukuin itekki jonku tunnin ku olin ihan tosi väsyny, huomaan kyllä etten oo ihan terve.. Onneks H nukku taas reippaasti yli 2 tuntia niin mullaki oli aikaa levähtää ennen ku haettiin Sienna bussilta.

Sain taas babysittaus pyynnön host-perheen tuttavilta, joten mentiin sitte koulun jälkeen suoraan piipahtaa näitten lasten kavereitten luona, jonne meen torstaina päivällä hoitaa 2-vuotiasta Charlieta. Olin ihan mielissäni ku perheellä oli ruskee labbis, josta tuli mun heti mun kaveri ja jonka saan kuulemma ottaa mukaan lenkille torstaina. Vitsi oon mielissäni tuosta koirasta! Se oli ihana! Mun täytyy ehkä kysyä et saanko joskus tulla hakee sen lenkille mun kans ku nää asuu ihan tässä meijän lähellä.

Illalla jätin suosiolla mun perinteisen tiistaipumpin väliin. Sen sijaan käveltiin Sophien kaa Crows Nestiin kahville. Vitsi vanilla cappuchinosta tais tulla mun uus lemppari kahvi!! Tosi terveellistä varmasti. Mut nyt voisin mennä kerranki aikasin nukkumaan vaikka huomenna ei tarvikaan herätä ku vähä ennen puolta 9. Tai oottaa 18 minuuttia et mun Täykkärit ois ladannu ja voisin kattoo sen..hmm. Vaikeita valintoja taas kerran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti