torstai 18. marraskuuta 2010

Happy Birthday Charlie!

Joo flunssa jatkuu edelleen, olo tosin on kohentunu maanantaisesta, mutta heti ku tekee jotain vähänki raskaampaa huomaa kyllä ettei oo ihan kunnossa. Tylsää. Mulla tekis hulluna mieli jumppaan :)  Oon myös ollu tosi väsyny tällä viikolla, mut se varmaan johtuu kans tästä flunssasta.

Eilen oli töitä sellaset 10 tuntia. Leivottiin Henryn kans muffinsseja, joista se ei loppujen lopuksi ees tykänny joten mun tehtäväksi jäi sitten niitten syöminen; NOT GOOD! Mun aamupala oli siis muffinsseja samoin ku lounas, not good either! Päivä oli ihan jees siihen asti ku haettiin Sisi koulusta. Sen jälkeen lapset oliki aikalailla toistensa kimpussa tai sitten vaan tekemässä yhessä jotain järjetöntä; vessanpöntöstä löyty mm. yhdet alushousut... Lauloin siis hallelujaa ku vanhemmat tuli kotiin ja pääsin luikkimaan pakoon. Suunnistinki heti Sofien pikkuiseen bungalowiin, jossa ehdittiin sopivasti purkautua meijän päivistä ennen ku Laura ja Mel saapu paikalle.

Loppuilta oliki sitte päivän pelastus. Käytiin Nandosissa syömässä. Mun lautaselta löyty joku pita-kasvis homma ja ranskiksia. Oli hyvää. Tosin olin kyllä taas ihan super täynnä. Ruuan jälkeen mentiin vielä hengailee Sofielle jossa saatiin jälkiruuaksi muffinsseja, haha. Aivan ku en ois syöny niitä jo ihan tarpeeks päivän aikana..

Tänään mulla ois ollu töitä vaan 7-9 aamulla, mutta koska oon super ahkera ja aina valmiina töihin (lue tarviin rahaa mun bikinishoppailuihin) menin babysittaa Charlieta 9-14. Mentiin C:n kanssa eka puistoon, jossa vierähtiki joku tunti. En oo kyllä ikinä tavannu noin iloista lasta. Se istu varmaan puol tuntia keinussa ja nauro koko ajan ku mä tein sille tyhmiä ilmeitä. Hahaa. No okei ehkä se oli hyvinki huvittavaa... Pitäis ehkä kattoo peiliin joskus.

Puistosta takas Charlien kotiin, paluumatkalla tajusin jopa vähä vilkuilla et se ei nukaha niihin rattaisiin, sillä tällanen pikku moka pääs tapahtuu menomatkalla. Hups. Huomaa etten mä oo ihan tottunu näin pikkulapsiin. Kotiin päästyä leikittiin mun lempparikoira Cinon kanssa. Vitsi se käyttäyty ihan niinku Rolle! <3 Voisin ottaa sen asumaan tänne meille. Annoin C:lle vähä lounasta ja sitte luettiin kirjoja ja aah sitten koittiki mun lempihetki eli päiväuniaika!! Okei ennen sitä mun piti vaihtaa vaippa!! Tää oli siis mun ensimmäinen kerta ku vaihoin vaipan! Meinasin kattoo youtubesta eka jonku videon, mut sitte aattelin et kai mun nyt luulis maalaisjärjellä selviivän et jos osaa jotku hivutussuojat laittaa niin eiks se oo vähä niinku vaippa? Ihan hyvin (siis mun mielestä) se meniki! Toivon et se vaippa on oikeenpäin ku en ollu ihan varma siitä... Toivon myös etten kuristanu sitä lasta siihen vaippaan ku en ollu ihan varma kuin tiukalle se pitää kiristää...Mut joo vaipanvaihdon jälkeen koitti päiväunet, joka tarkotti et viimeset kaks tuntia mä sitte istuin sohvalla ja luin lehteä ja leikin Cinon kans ennen ku Kristy tuli kotiin.

Ja niin tapahtupahan mulle yks pikku moka Charlien päiväunien aikana, joo thank god se oli nukkumassa.. Lukitsin itteni nimittäin ulos talosta. Hups vaan. Menin hakee mun paitaa joka oli unohtunu ulos rattaisiin. Rattaat oli kivasti siinä ulko-oven eessä, joten avasin oven ja otin mun paidan, samalla hetkellä ulko-ovi pamahti mun takaa kiinni. Ja lukkoonhan se meni. Mulla oli sellanen sekunnin paniikki hetki, mut tajusin kuitenki heti et takaovi on auki. Ainut tehtävä siinä vaiheessa oli kiivetä parimetrisen lukossa(yllättäen) olevan sivuaidan yli. Onneks mulla on tätä akrobaattista notkeutta ja ponnistusvoimaa niin olin aidan yli ennen ku kukaan ehti kissaa sanoa. Cino oli hiukan hämmästyneen näkönen ku se katteli mun aidan yli hyppelyä, toivotaan ettei se kerro kellekkään!

Kirsty tuli takas kahelta ja Charlie heräs sitte sopivasti. C:llä oli muuten tänään 2-vuotis synttärit! Onnea!! Raukka joutu viettää päivänsä mun kanssa.. Kysyin Kirstyltä luvan saada välillä ottaa Cino mun kanssa ulkoileen, johon vastaus oli ehdoton kyllä. Tästä lähtien mulla onki sitte lenkkikaveri, jos ei ihmisseuraa löydy! Rolle on nyt varmaan kade ku oon vaihtanu sen ruskeeseen tyttö labbikseen :D Tienasin myös 100 dollaria ekstraa, joten hymykorvissa kävelin takas kotiin. Vielä iloisemmaks tulin ku postinainen (?) toi mulle paketin Suomesta!! Karkkiaaaa!! Kiitti mama <3

Miss my muppet <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti