sunnuntai 21. marraskuuta 2010

BBBOAT !

Viime viikolla tuliki tehtyä vaihteeksi vähä enemmän töitä ku sekä torstaina että perjantaina oli tiedossa extra hommia, mutta koska sehän tarkottaa vaan enemmän $, niin olin enemmän ku tyytyväinen!

Perjantai iltana lopetin työt siinä vähän jälkeen 6 ja nopeen valmistautumisen jälkeen suuntasin kohti Sofien pikku mökkiä. Aloteltiin ihan kahestaan ja mietittiin samalla mihin suunnattais. Monet muutki meidän kaverit oli menossa ulos, mut tehtiin päätös et ei soitella kellekään, lupauksista huolimatta, hups!, vaan suunnattin yllättäen taas Ivyyn.. Pitäs varmaan vähä laajentaa tätä reviiriä. Ivy oli ihan super täynnä yllättäen, mut meillä oli oikein kiva ilta kera ilmaisten drinkkien. Viideltä otettiin taksi kotiin ku pilekunto ei enää kestäny..

Aamulla mulla oliki sitte skype treffit Louisen kanssa, joten herätyskello soi 10.. Olin varmaan taas super freshinä. Musta tuntuu et nykyään aina mun ja Louisen skypesessiot ajoittuu jotenki kummallisesti joko lauantai tai sunnuntai aamuun.. Ei varsinaisesti mikään täydellisin hetki mun päivästä, varsinki ku yleensä takana on sellaset muutaman tunnin yöunet..

Skypettelyn jälkeen suuntasin kaupunkiin, jossa treffasin Hannan. Ostettiin Silvialle synttärilahja ja sit ostin vielä Henrylle lahjan ku se täyttää 4 vuotta tiistaina! Meillä tulee olee täällä isot juhlat. Löysin myös viimein itelle mustan laukun, jota oon tässä jonku aikaa metsästäny. Käytiin syömässä terveellistä day after-ruokaa Hungry Jack'ssa. Mun terveelliset elämäntavat on taas ollu loistossaan tällä viikolla ku en oo päässy salille ja sitte oon leiponu ja saanu suuria karkkilähetyksiä Suomesta.

Illalla oliki sitte vuorossa Silvian synttärit. Meitä oli aika iso porukka juhlistamassa. Seikkailtiin eka mm. Darling Harbourin huudeilla, josta on aika hmm.. mielenkiintosta kuvamateriaalia Silvian kamerassa. Ootan innolla sen julkistamista! Itehän en kuitenkaan nauttinu ku muutaman lasin viiniä ku edellinen ilta oli vielä liian hyvässä muistissa ja seuraavana aamuna oli taas aika aikanen herätys. Mutta mulla oli silti ihan älyttömän hauskaa, joten ehkä tällasia iltoja vois olla vähä useemmin... Päädyttiin sitte Scary Canaryyn, joka on aika backpackers paikka. Jaksoin olla siellä jonku tunnin ennen ku päätin ottaa 00.56 lähetevän viiimesen normaalin bussin kotiin. Mun suunnitelmat ei kuitenkaan toteutunu ihan täydellisesti. Olin bussipysäkillä 00.53 todetakseni et olin kattonu aikataulun väärin ja se bussi oliki lähteny 3 minuuttia sitte.. Ärsytti aika paljon ku tajusin et mun pitäs maksaa taas taksi kotiin.. Kävelin jo taksitolpalle, ja oottelin jonku aikaa ennen ku tajusin et hei mun edessähän on juna-asema! Parempi tajuta tollaset pikkujutut myöhään ku ei millonkaan. Otin sitte junan kotiin, tai no juna-asema ei oo ihan vieressä eli eessä oli sellanen 15min. kävely. Mut olin tyytyväinen mun säästyneisiin taksirahoihin! Varsinki ku en maksanu mitään junasta ku yöllä kaikki portit on auki..

Tänään lähettiin sitte aamulla perheen kanssa veneilee. Sofie tuli pitää mulle seuraa. Oli ihan mahtava reissu, en oo ikinä menny veneellä noin lujaa! Ajettiin biitsille ja otettiin aurinkoa, uitiin, tehtiin pieni kävelylenkki rannalla ja syötiin eväitä ennen ku suunnattiin takas laituriin. Mut ehkä on parasta antaa kuvien puhua puolestaan:








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti