tiistai 23. marraskuuta 2010

Fluffy tuli taloon


Niinku ylläolevasta kuvasta voi päätellä tänään oli meillä suuri päivä; Henry täytti 4 vuotta!! Synttärihumu oli alkanu jo aikasin aamulla. Mä heräilin siinä vähän jälkeen kaheksan ja annoin H:lle mun lahjan, josta lempparein osa oli banaanintuoksuset saippuakuplat ja sateenkaarikynä :D Kävin pikalenkin sitte ennen aamupalaa ku tiesin et talo tulee täyttymään juhlijoista 10 aikoihin.

Kymmeneltä paikalle oliki sitte saapunu vieraita naapureista mummoon ja pappaan. Isoin synttäriyllätys tuli suuressa pahvilaatikossa, jonka Simon kanto sisään ku tupa oli täynnä vieraita. Ja mitä sieltä paljastukaan:


Voi pupu parkaa! Se ei tosiaan tienny minne pääty! Fluffy, Bridget teki vaikka mitä et ois saanu Henryn luopuu tosta nimestä ilman tulosta, siis muutti tänään meijän takapihalle. Onneks sen mukana tuli hoito-ohjeita. Tosin pohdittiin kyllä tossa just B:n kanssa et voiks sitä jättää yöksi ulos vai onko siellä liian kylmä...? Mulla ei oo mitään hajua kaneista, mut Fluffy on söpö ja siitä tulee kyllä mun kaveri. Aion ottaa sen huomenna sisälle leikkimään mun kanssa. Toivottavasti en hukkaa sitä.

Tänään menin synttärijuhlien jälkeen Charlielle ja Amelielle lapsenvahdiksi. Cino, niitten ruskee labbis, otti mut varmaan kaikkein iloisimmin vastaan. Viiden tunnin aikana ehittiin tehä varmaan miljoona palapeliä, hyppiä trampoliinillä varmaan tunti, pelata miljoonaa eri peliä, piirtää ja värittää ja en ees muista enään mitä kaikkea muuta. Charlie onneks nukku sellaset kivat 2½ tunnin päiväunet, joten se toi vähä helpotusta mulle! Lapsenvahtikeikalta juoksin suoraan paimentaa omia lapsia. Mulla oli tarkotus olla töissä vaan puoli 7, mut Bridgetille tuli joku kokous joten mun täyty olla 8 asti eli illan pumppi jäi välistä... Olin kyllä ihan tyytyväinen sillä ku olin saanu lapset nukkuun olin niin väsyny et heittäydyin vaan sohvalle kattoo America's Next Top Modelia :)

Vaikka on vasta tiistai musta tuntuu et oon tehny töitä jo koko viikon edestä. Eilen olin eka töissä täällä omassa perheessä 9 tuntia, jonka jälkeen menin vielä 3 tunniksi tohon viereiselle kadulle babysittaamaan. Tälleki perheellä on muuten musta labbis ja kananpoikasia( tipuja?)!! ja siis ne on sisällä pahvilaatikossa aina öisin! Ihan hullua! Mun ohjeistus oli et jos ne hyppää sen laatikon reunalle istuu mun pitää nostaa ne takasin sinne laatikkoon... Joo hyvää päivää vaan, mua ei sais kyllä koskee niihin pitkällä tikullakaan. Mä en tiijä mistä oon kehittäny itelle ihan hirveen lintufobian, mut siis oon oikeesti ihan paniikissa jos joku lintu tulee lähellekkään mua, joten toivoin koko illan et ne tiput pysyy siellä laatikossa! Ja onneks ne pysyki.

Huomenna sitte ois vuorossa omien hoidokkien kanssa sellaset 11 tuntia ja sitte babysittausta tipuperheessä 3 tuntia.. Ja torstaina taas lisää extratöitä..HUUUH! Mut hei raha motivoi!! B sano myös just et maksaa mulle tältä viikolta enemmän ja antaa enemmän vapaata ens viikolla ku mulla kuulemma tulee ylimääräsiä tunteja..? Mä en kyllä oo tota huomannu, mut kelpaa kyllä. Ja se et tuliski joku extra tunti niin ei kyllä tunnu niin vakavalta ku mulla on kuitenkin normaalisti aina vähemmän tunteja mitä pitäs, joten oon aatellu et se niinku tasais tän, mut jos mulle halutaan maksaa enemmän niin tottakai otan kaiken iloisena vastaan.

Mut nyt nukkumaan ja valmistautuu huomiseen 14 tunnin työrupeamaaan ;)

1 kommentti:

  1. oon niin kateellinen sulle noista lappiksista! ...ja kyllä toi pupuki paremman puutteessa menis :)

    VastaaPoista