lauantai 6. marraskuuta 2010

The Ivy

Eilen mulla oli vapaapäivä edellisen vapaapäivän jatkoksi. Eli helppo elämä sai jatkoa. Tosin olin paaaljon aktiivisempi heti aamusta ja menin Mathildan innoittamana bodyatteackiin, joka oli kyllä ihan sika rankka!! Ja niin tarpeellinen! Pakko alkaa käymään tuolla ku oon nyt käyny pumpissa tosi paljon ja se ei kuitenkaan oo mitenkään hullun hengästyttävä niinku attack. Musta tuntu punnerruksissa et mun kädet tippuu irti, mut tunnin jälkeen oli kyllä tosi energinen olo ja sain jopa siivottua mun huoneen, joka on ollu vähä sotkunen jo pidemmän aikaa.

Päivä meni kyllä sitte aika lailla kotona kaikkee pientä hommatessa ku ilma oli taas kerran tosi sateinen, joten ei huvittanu oikeen lähtä biitsille enkä viittiny lähtä kaupunkiin ku oisin kuitenki vaan ostanu jotain.

Illalla menin ruotsalaisen Annan luokse alottelee tähän aika lähelle meitä. 4 ruotsalaisen kanssa kielenä toimi pääosin englanti tosin välillä kyllä meni vähän svengelskaksi, mutta huomaan että Louisen kanssa harjottelu ei oo ollu ihan turhaa ku nyt tuntuu et ymmärrän aika hyvin, tosin en mä kyllä ite sitte oikeestaan jaksa edes yrittää puhua ku englanti on kuitenki niin paljon helpompaa. 12 maissa otettiin juna kaupunkiin ja suunnattiin suoraan The Ivy-klubille. Päästiin toiseen kerrokseen, joka oli kyllä ihan täynnä. Musiikki oli kyllä hyvää ja illan aikana tuli tanssittua aika paljon ja tavattua ihmisiä lääkäreistä ruotsalaisiin (en enää jaksa yllättyä siitä, miten Sydneyn asukkaista puolet näyttää olevan Ruotsista). Yhtään drinkkiä en ostanu ite eikä sisäänpääsyäkään oo perjantaisin, joten ilta oli oli kaikinpuolin halpa ja ehottomasti yks parhaista tähän mennessä Sydneyssä! Jaettiin Mathildan kanssa taksi kotiin, joten sekään ei maksanu ku 10 dollaria. Musta alkaa tulla parempi tässä rahankäytössä!


Aamulla heräsin siinä 11 maissa ja skypettelin Louisen kanssa jonku tunnin enne ku meijän yhteys katkes, mut oli ihana puhua Louisen kans ku ei olla juteltu yli viikkoon ja se on ehottomasti liian pitkä aika! Tää päivä on sitte menny hengatessa kotona ja siis lähinnä sängyssä... Puoli 5 Simon ja Bridget lähti rock-konserttiin joten mä jäin lasten kans kotiin. Illallisen jälkeen meillä oli minidisko ja sitten sain vähä kuntoilua ku mun piti jahdata lapsia ympäri taloa ja ne juoksi mua karkuun. Skypettelin myös vähän äitin kanssa ennen ku laitoin lapset nukkumaan.

Tein tossa just itelle vähä pitsaa ja nyt oon jumiutuneena tähän sohvalle telkkarin eteen, kone sylissä ja kokis kädessä. Mulla ois ihan hulluna tehny mieli mennä tänäänki ulos, mut ehkä ihan hyvä pitää välillä vähä rennompi ilta :) Eikä tässä sohvassakaan mitään vikaa oo ku ulkona sataa vettä ja on kylmä! Toivon todella et ens viikon sääennustukset pitää paikkansa ja ens viikolla on jo paljon lämpimämpi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti