torstai 4. marraskuuta 2010

Helppo elämä


Keskiviikko oliki sitte toinen mun tän viikon työpäivistä. Tunteja tuli kasaan 10, mutta päivä meni kyllä nopeesti. Aamulla aurinko paisto kirkkaalta taivaalta ihan sääennusteiden vastasesti, joka sopi mulle erinomasesti. Suunnattiinki Henryn kans sen takia heti aamusta Catepillar-puistoon, jonne H ajo potkulaudalla ja mä kävelin perässä. Oltiin puistossa joku tunti, jonka jälkeen suunnattiin kauppaan tekee vähä täydennystä jääkaappiin. Henry alotti matkalla kauppaan tutun mankumisvirren: ”Can I have a trick and treat lolly?” x 10000. Huoh. Luettelin sille sitte puolestaan kaikki asiat mitä mä haluan, niin se oli vähä aikaa hiljaa.

Tosin se virsi jatku kyllä myös takas kotiin ku ilkeä au pair ei suostunu ostaa mitään kaupasta :D Onneks Henryä on aika helppo huijata, sillä se unohtaa aika nopeesti tollaset jos vaan alkaa puhumaan jostain ihan muusta ja näin kävi tälläki kertaa.

Kotona Henry sai piknik lounaan takapihalla ennen päiväunia. Päiväunet on varmasti paras keksintö ikinä! Henry nukku sellaset kivat 2½ tuntia ja mä hommailin omia juttuja sen ajan. Puoli kolmelta haettiin Sienna bussipysäkiltä ja käytiin uus keikka puistossa, tosin ihan vaihtelun vuoksi mentiin eri paikkaan. Illalliseks oli spagettia pakasteesta jonka jälkeen lapsia odotti sininen kylpy ja puoli 7 Simon tuliki kotiin ja mun työt loppu.

Lähinki sitte melkeenpä heti kohti bussipysäkki suuntana Chatswood. Jäin tosin pois jo ennen Chatswoodia ja suuntasin Sofien söpöön pikku bungalowiin. S:llä on siis tollanen erillinen pikku mökki sen perheen pihalla, joten pidettiin pieni keskiviikko illan piristys viininmaistelu kera kaikkien herkkujen Sofien, Lauran ja Melin kanssa.


Tänään mulla onki sitte ollu vapaapäivä. Ja pakko sanoa etten oikeesti oo saanu oikeen mitään hyödyllistä aikaseks… Aamulla Melanie tuli naapurista meille ja pidettiin meidän jokaviikkonen ranska hetki. Oli kiva puhuu ranskaa taas pitkästä aikaa vaikka se onki niin hankalaa aina välillä.. Päivällä tein itelleni banaanipannarin, joka epäonnistu (ei varmaan yllätys kellekään) ihan täydellisesti. Tosin se oli kyllä ihan hyvää jäätelön kanssa. Että se taas siitä herkkulakosta ja kaikesta muusta.

Illalla pakotin itteni jumppaan vaikka ei ois yhtään huvittanu ku sato vettä ja oli kylmä, mut kuinkas ollakaan heti ku jumppa loppu oli paljo energisempi olo! Sain jopa käyty Woolworthsissa lataamassa lisää puheaikaa ku oon tässä ollu tosiaan tän viikon ilman puhelinta, tai siis en oo pystyny vastaa kenekään viesteihin tai soittaa tai mitään. Mut nyt luuri toimii taas. Huomenna on taas vapaapäivä ku lapset meni mummolaan yöksi et sellasta tää mun elämä täällä... Oon nyt alkanu ihan kunnolla ettii lisätöitä ku mulla oikeesti alkaa välillä olee jo tylsää ku kaikki kaverit on päivät töissä ja mä vaan hengailen ku ei oo kuitenkaan tota rahaa mitenkään älyttömästi, joten jospa mä tästä kohta pääsisin tienaa vähä extra rahaaki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti