maanantai 6. kesäkuuta 2011

Uus tukka & hammas

Kävin viime viikolla kampaajalla laittaa raitoja VUODEN tauon jälkeen... Oli jo todellaki aika, mut oon kiitettävästi onnistunu uskottelemaan itellenki et oon super chic mun 10 sentin juurikasvun kera ku kaikki julkkiksethanki nykyään värjää sellasen ja mulla se oli ihan natural style. Mun kampaajaT (monikossa koska niitä oli kaks!) oli kaks super tyylikästä miestä, jotka osas kyllä asiansa ja ekaa kertaa olin tyytyväinen siihen miltä mun tukka näytti ku hyppäsin ylös kampaajan penkistä. Eli historiaa tehtiin taas Sydneyssä. Tässä pari tosi surkeeta tietokoneen kameralla otettua kuvaa mun tukasta. Eka on luonnollisesti ennen ja toka jälkeen.


Haha noi kuvat on ihan kauheet ku otin tällä web-kameralla, mutta ehkä niistä nyt näkee että jotain muutosta on tapahtunu...

Viime viikko meni aika vauhdikkaissa merkeissä ja unohin kokonaan tän blogin. Nyt ku on enää niin vähä aikaa jäljellä niin haluan viettää aikaa vaan näitten ihanien Sydney ystävien kanssa, joita mulla tulee ihan hirveen kova ikävä. Hiustenleikkuun lisäksi viime viikko sisälsi hiukan myös ylimääläistä draamaa. Sain nauttia Dr. Aasian hammashoidosta ja 3000 dollarin laskusta perjantaina, mutta onneks ammattilaiset osaa hommansa ja luottokortti toimii. Kiitos äidin.

Nyt on enää 2 viikkoa Sydneyssä jäljellä ja mä en oikeesti kestä! Tää kaupunki ja maa on varastanu mun sydämen. Tänäänki auringonpaisteessa oli varmaan +25, ja täällähän on tosiaan talvi! Mulla tulee Sydneytä varmasti kovempi ikävä ku voin ees vielä kuvitella. Onneksi mulla on ihana reissu odottamassa ja tottakai on ihan mahtava mennä viimein myös kotiin vuoden poissaolon jälkeen.

Nauttikaa te Suomen kesästä, mä rakastan Australian talvea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti