tiistai 7. kesäkuuta 2011

PJ

Meijän uus naapuri Prince Jake elikkä tuttavallisemmin PJ kävi tänään kylässä. Oon sitä mieltä, että tää naapuri on ihan komeimmasta päästä!





On ollu aika vauhdikas päivä. Aamulla töitä 7-9 sitte aika suorilta hytisin ( jos eilen sanoin että täällä on lämmin, niin tänään oliki sitte vuorostaan kylmin päivä tähän asti! yöllä oli ollu vaan 7 astetta) Tanjaa vastaan ku käytiin mukavan piristävällä aamukävelyllä. Juoksu ei nyt oikeen onnistu ku mulla on aika kova yskä ja flunssa, joten en viiti tehä itteäni vielä kipeemmäksi. Päätinki et jos en perjantaina voi paremmin niin meen suosiolla käymään lääkärissä koska en halua olla sairas ku lähen reissuun. Tosin heti ku tein tän päätöksen niin oon yskiny paljo vähemmän ja muutenki olo on jotenki maagisesti kohentunu...? Ehkä mä alitajuntaisesti pelkään lääkäreitä tai jotain. Tai oikeempi syy on ehkä etten jaksais alkaa soittelee läpi paikkoja mihin pääsisin nopeesti.

Aamupäivä meni aamulenkin jälkeen meillä telkkaria katellessa. "Kokkasin" meille jopa lounaan joka on aika huippusaavutus, tosin ainut mitä keitin tais olla kananmunat... Vähä enne 1 käveltiin Crows Nestiä kohti ku mulla oli hammaslääkäri ja Tanja otti junan takas kotiin. Hamppilääkärin jälkeen, vitsi rakastan mun Dr. Aasiaa ku en ymmärrä mitään mitä se puhuu sen hammashoitajan kanssa kiinaksi, hain Henryn koulusta ja tultiin kahestaan kotiin ku Bridget lupas hakea Sisin.

Aika pian ku päästiin kotiin saatiin seuraa ylläolevista naapureista. Sanotaanko, että meno oli aika villiä ajoittain( lue koko ajan!!) ja mulla kävi aika paljo PJ:tä sääliksi. Onneks sain lapset innostumaan piirtämisestä joten kaappasin PJ:n kainaloon ja rapsuttelin sitä sitte ihan olan takaa.

Mulla loppu työt 6.30 jonka jälkeen kävelin takas Crows Nestiin, olin ensimmäistä kertaa kyllä ihan super jäässä täällä Ausseissa vaikka oli paksu huppari ja takki, Angeliquen luo, jonne olin onnistunu unohtamaan puolet mun arvokkaasta omaisuudesta viikonloppuna, mm. tärkeimpinä kaulahuivi ja kynsilakanpoistoaine. Mentiin sitte Angin ja Adelen kanssa vaihtaa kuulumisia Gloria Jeans kahvilaan ja suunniteltiin tulevaa viikonloppua. Mulla on tasan kaks viikkoa Sydneytä jälellä. Sain tänään jopa buukattua mun Darwin outback reissun ja varattua hostellin, joten nyt pitäs olla kaikki kunnossa sitä viikkoa ajatellen. Seuraava suunnittelukohde oiski sitte Singapore, mutta taidan jättää sen huomiselle.

Tässä vielä Henryn mulle lausuma päivän runo:
"Mickey Mouse had a house,
underneath a movie,
When the movie started,
Mickey Mouse farted.
What colour was it?
B-L-A-C-K!"

Tähän on varmaan hyvä lopettaa, sillä oon varma, että kenestäkään muusta tuo ei ollu mitenkään hauska !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti