keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

B.Y.O Sunday

Oon edelleen menossa viikonlopussa, mutta mitäs me pienistä..  Sunnuntaina Tanja tuli meille jo päivällä ja jumituksen ja mun kokkaaman superlounaan jälkeen värjättiin T:n hiukset. Okei se teki sen kyllä ihan ite ilman mun minkäänlaista avustusta... Hengailtiin meillä aika lailla tekemättä sen suurempia iltaan asti ennen ku käveltiin bottle shopin kautta Crows Nestiin, jossa treffattiin Adele, Amie, Audrey ja sen ranskalainen kaveri sekä Jenny ja Jacqueline.

Oltiin kaikki ostettu vähä viiniä, joten suunnattiin läheiseen italialaisravintola Il Baroneen, joka on aussityyliin byo (bring your own) ravintola. Eli siis pienellä korkkaus maksulla saa nauttia itse tuomaansa viiniä. Musta nää raflat on varmasti paras keksintö ikinä, sillä kuka oikeesti haluaa maksaa 40 dollaria pullosta viiniä ku sellasen saa 4 dollarilla?? Ehkä rantautan tällasen ravintolan Suomeen.. Tosin Suomessa tuo homma ei varmaan toimis ku pullon sijasta sinne tuotas varmaan koko Alko.

Meillä oli aivan mahtava illallinen tyttöjen kanssa. Naurettiin ja huudettiin kilpaa ja musta tuntu, että saatiin erittäin monia paheksuvia katseita, mutta ei annettu niiden häiritä. Ruoka oli tosi hyvää, mutta seura sitäkin parempaa. En voi uskoa, että joudun jättämään taas kerran joukon näin mahtavia ystäviä :(
Illallisen jälkeen otettiin suunnaksi The Rocks eli Sydneyn vanha kaupunki. Meillä oli tarkotus mennä The Argule nimiseen paikkaan, mutta siellä oli joku yksityistilaisuus joten mentiin naapuriin Über baariin. Nimestä voi jo varmaan päätellä jotain... Ei ihan mun lempipaikkoja kyllä, joten olin kotona jo puol kahen maissa, mutta hyvän seuran ansiosta ilta oli oikein onnistunu. Kuvia mulla ei yllättäen oo omalla kameralla minkäänlaisia, mutta tässä pari Amien ja Adelen nappaamaa laatu (?hahah?) otosta:






meijän poseeraus ei näyttäny ihan niin hyvältä ku suunniteltiin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti