keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Viimeiset päivät Darwinissa


Mun Kakadu Safarin jälkeen mulla oli vielä kolme päivää jäljellä Darwinissa. Olin varannu jo etukäteen 3 yötä samasta hostellista missä olin ennen safaria, ja hyvä niin, sillä hostelli oli ihan täyteen buukattu. En kyllä ihmettele: sää oli täydellinen koko mun Darwin viikon ajan; auringonpaistetta ja yli +30 astetta. Vaikka olin tosi surullinen, että jouduin lähtemään Sydneystä niin pakko myöntää, että tuo sää kyllä piristi kummasti ja muistutti siitä, että kyllä lämpimät ilmat vaan on mua varten.


Safarilta palattiin siis lauantai-iltana. Sunnuntaipäivä meni aika lailla altaalla makoillessa ja rentoutuessa. Iltapäivästä suuntasin Mindil biitsin iltamarkkinoille uusien hostellituttavuuksien kanssa. Olin sopinu tapaavani markkinoilla myös safarituttuja, joten erkanin hostelliporukasta meijän rannalla nauttiman illallisen jälkeen. Olipa muuten mahtava auringonlasku. Harmitti ku ei ollu kameraa mukana, mutta ehkä ihan kaikki hetkiä ei oo tarkotettu ikuistettaviksi muuta kuin omilla silmillä.

Hostelliporukasta erkanemisen jälkeen hengattiin jonku aikaa Hong Kong tyttöjen kanssa rannalla ennen ku tytöt suuntas takas kaupunkiin. Jäätiin Rasmuksen kanssa kahestaan tutkimaan markkinoita ja hengailemaan biitsillä ennen ku meki suunnattiin takas hostellille.

Maanantai ja tiistai meni aika lailla myös laiskotellessa, auringosta nauttiessa ja uusien tuttavuuksien kanssa hengaillessa. Oon kyllä tosi yllättyny miten monia huippuja tyyppejä tapasin ihan noinki lyhyessä ajassa ku viikossa! Olin niin varma, että tuun olee tosi tylsistyny ja yksinäinen tän mun 9 päivän yksin matkustuksen jälkeen, mutta tällä hetkellä oon kyllä kaikkea muuta ku tylsistyny tai yksinäinen! Mua harmitti lähtä tänään hostellilta ku mulla oli siellä niin kivaa, vaikka tuo hostelli itsessään ei ollu mistään parhaimmasta päästä. Tällä hetkellä istun lentokoneessa nokka kohti Singaporea. Toivottavasti nautin siellä olosta yhtä paljo ku nautin Darwinista!

Pakko vielä mainita että en siis edelleenkään tykkää Darwinista kaupunkina. Mun mielestä siellä ei oo yhtikäs mitään, mutta mun viikko siellä oli mahtava kiitos kaikkien ihanien ihmisten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti