sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Strawberry cupcakes

Sydney jatkaa kylmenemistään entiseen malliin. Kaikki täällä on ihan kauhuissaan ja jaksaa kertoa miten nyt ei kuuluis olla vielä näin kylmä. Päivälämpötilat on siis sitä +17, mutta kyllä se sinne kymmeneen laskee helposti iltasin ja öisin. Koska oon vieläkin flunssassa oon jaksanu verhoutua aika lailla 2 pitkähihasta + takki yhdistelmään aina ku meen ulos. Sillon ei ainakaan palele.

Päivät täällä tuntuu kuluvan taas ihan super nopeasti ja oon koko ajan enemmän kateellinen kaikille mun kavereille jotka saa jäädä tänne. Oon kyllä tosi innoissani myös mun reissusta, mutta parasta ois kaikkien reissujen ja Suomi-visiitin jälkeen tulla tänne takas, mutta enköhän mä tänne vielä päädy takasin.

Keskiviikkona oli normaaliin töitten lisäksi ekstra töitä naapurissa. Mentiin Mayan ja Will'n kans puistoon ja siinä aika meniki nopeesti. Torstaina töitten jälkeen päätin liittyä Bethin, Tanjan ja Audreyn seuraan ku ne oli menossa Greenwoodiin. Oli kiva nähä tyttöjä, mutta oon aika kyllästyny jo koko paikkaan, joten otettiin Bethin kans bussi kotiin jo ennen 12.

Perjantaina mulla oli Henryn kans hengailua 9-13. Mulla teki yllättäen mieli kahvia, joten suunnattiin meijän vakkarikahvilaan aamukahville. H sai haluamansa mansikkamuffinssin ja mä capucchinon. Mun lempparikahvilapoika yllätti myös mut ilosesti tuomalla mullekki muffinssin vaikka en sellasta ees tilannu enkä maksanu. Tää oli ehdottomasti mun perjantain kohokohta. Miten ruoka tekeeki mut aina yhtä iloiseksi?  Yheltä suuntaisin kulkuni kohtia Chatswoodia, jossa autoin Adelea shoppaileen sen lauantain asua. Mäkin erehdyin sovittelee vähä ale juttuja, mutta onneksi ne ei ollu kivoja niin ei tarvinu ostaa. Oon siis ehdottomassa ostolakossa koska en tuu saamaan tällä hetkellä täällä olevia kamoja mitenkään mukanani.. Käytiin shoppailun jälkeen kahvilla ja Adele oli kiltti ja heitti mut vielä kotiin.

Luulin, että mulla ois ollu töitä illalla, mutta Bridget sano ettei se tarvi mua jos mulla on jotain muuta menoa. No eihän mulla mitään menoa ollu ku olin luullu et oon töissä vielä viidestä yheksään illalla, mutta parissa minuutissa seki ongelma oli ratkastu ja suuntasin Adelelle, jonne Amieki tuli vähä myöhemmin. Käytiin ostaa suklaata ja vuokraa leffa No Strings Attached. Kieltämättä mulla meni aika paljon leffasta ohi ku tehtiin kaikkea muuta samaan aikaan, mutta vaikutti kivalta leffalta. Pitäs varmaan kattoa uudestaan vähä enemmän keskittyen.

Eilen oliki vuorossa mun ihan ekat laukkakisat, mutta niistä vähä myöhemmin toivottavasti kuvien kera.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti