torstai 24. helmikuuta 2011

Starlight cinema

Viikko on taas menny vauhdilla aika normaaleissa merkeissä. Mulla ei oo ollu mitenkään hirveesti töitä, joka sopii mulle mainiosti. Onpahan aikaa tehä kaikkea mielenkiintosempaa... Viikon ikävä uutinen täältä päin maapalloa on saapunu varmaan Suomeenkin; eli maanjäristys Christchurcissa, Uudessa-Seelannissa. Tietysti ikäviä uutisia kantautuu korviin päivittäin, mutta tää uutinen koskettaa jo ihan siitä syystä, että noin kahden kuukauden kuluttua mut voi löytää kyseisestä kaupungista. Tosin voi olla, että suunnataan aika nopeasti toisaalle, sillä kaupunki näyttää ainakin kuvien perusteella aika turmeltuneelta :(

Mutta iloisempiin aiheisiin voidaan sitte laskea että mulla on ollu tänään vapaapäivä, jonka oon viettäny hyvin leppoisissa merkeissä, jos aamun bodypumppia ei oteta lukuun. Eli hieman opiskelua, yritin tehä joitan TOEFL kuunteluja ja luetunymmärtämisiä netissä ja huomasin, et mitä mun oikeesti pitäs treenata, on mun keskittymiskyky! Opiskeluun kyllästyttyä, tää tapahtu siis aika nopeesti, suuntasin Crows Nestiin mun uuteen suosikkikahvilaan nauttimaan cappuccinosta ja uudesta Voguesta, tähän vois taas lisätä et huomasin et tollaset muotilehdet ei todellakaan oo mua varten! Tosi tylsä kattoo kuvia vaatteista, jotka maksaa jonku 2000 dollaria ja tietää et sulla ei varmasti tuu olee varaa ostaa niitä piiiitkiin aikoihin, tai ei koskaan...

Päivän kohokohta oli illan Starlight cinema North Sydneyssä. Sain liput lahjaksi mun host-perheeltä joten suunnattiin Fabiennen kans kattoo Little Fockers, joka oli ihan perushauska komedia. Tää oli itseasiassa eka kerta ku olin ulkoilma leffassa, joten kai tää lasketaan ihan saavutukseksi jo sinänsä? Tässä pikku kuva varastus googlesta ku enhän mää jaksa raahata tota mun liian isoa kameraa enää mihinkään... Pitäs oikeesti hankkia joku pieni kiva taskupokkari nii ois joskus kuviaki jostain. Nimimerkillä mulla ei oo oikeesti yhtään pilekuvia mistään vaikka käyn kuitenki ulkona joka viikko :( Tosi tylsää!


PS. PALJON ONNEA ANNA!!En tiijä luetko ees tätä, mut tää kuva on omistettu sulle! Mulla on iso ikävä <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti