torstai 17. helmikuuta 2011

Manly

Kohta on viikonloppu, jee! Ja mulla on ollu tänään vapaapäivä, tupla jee! Huomenna tosin vielä 5 tuntia töitä, mut eiköhänä sen pitäs sujua ihan kohtalaisesti, koska ollaan Henryn kans kahestaan niin voidaan tehä jotain kivaa.

Vapaapäivän kunniaks heräsin jo kaheksalta. Olin sopinu tapaavani Louisen Manlyssa ja mun piti ottaa bussi Crows Nestistä ennen kymmentä ja enemmän ku mikään mua ärsyttää jos vapaapäivänä ei saa syödä rauhassa aamupalaa, joten heräsin ihan mielelläni ajoissa että sain nauttia mun kiireettömän aamiaisen, joka oli niinkin yllättävää ku jugurttia kera kiivin ja weebixien, nam.

Täksi päiväksi oli ennustettu sadetta, joten nappasin pitkähihasen mukaan ku kävelin bussille. Se oli kyllä ihan turhaa ku ulkona oli jo aamusta tosi lämmin ja ku pääsin Manlyyn niin lämpötila oli varmaan jossain 30.. Käytiin kuolaamassa Nordic kaupan karkkiosastoa, jonne oli ilmestyny Hyvää Makumaasta karkkeja! Oikeesti ihan tosi julmaa mua kohtaan! Siellä oli muutenki paljo parempia karkkeja ku viime kerralla, mutta pysyin lujana enkä ostanu mitään! Mentiin yhteen kivaa kahvilaan, jossa meniki sitte varmaan joku 3 tuntia pelkästään istuskellessa, cappuccinosta nauttiessa ja jutellessa. Ilma oli tosi kiva, joten käytiin vielä pieni kävely rannalla ennen ku Louisen piti lähtä jatkamaan töitä. Tähän väliin pakko kyllä hehkuttaa Manlyn mahtavuutta; jos saisin valita missä asun Sydneyssä niin se ois hetkeekään epäilemättä Manly! Mulla ei oo ees mitään varsinaista syytä siihen, mut siellä on vaan aina yhtä kiireetöntä ja mukavaa, niin ja tietty paljon surffareita ;) Mut joo, Louisen lähdettyä mäki otin sitte bussin takas Crows Nestiin, jossa suunnistinki kirjakauppaan ja käytin melkeen tunnin äitiltä saamani ystävänpäivälahjakirjan valintaan. Lopulta päädyin Lloyd Jones'n kirjaan Hand Me Down World. Toivottavasti tuo on hyvä! Ainaki käytin paljo aikaa sen valitsemiseen ku en osannu päättää minkä valitsen..

Nyt on kuitenki aikaa suunnistaa kohti St.Leonardsia ja mun rakasta salia. Tänään on pitkästä aikaa vuorossa zumba toivottavasti en oo ihan pihalla siellä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti