lauantai 19. helmikuuta 2011

GOON GOON GOON

Lähin eilen ulos 25 dollaria taskussa ja tulin takas 2,5 dollaria köyhempänä, ei paha ilta ollenkaan. Ja kaiken takanahan on siis rakas goon; 10 dollaria 4 litraa! Haha, ei vois paremmin ilta alkaa vai?? Aloteltiin iltaa Louisen ja kahen saksalaisen tytön kanssa, joita en ollu aiemmin tavannu, Lang Parkissa ja suunnattiin sen jälkeen Slip Inn'n, jossa treffattiin Sofie ja Christina. Saatiin heti pöytä täyteen juomia, joltain tyypiltä joka yritti tarjota mulle töitä sen firmasta haha. Se kerto siitä työstä vaikka kuinka kauan, mut ainut mitä muistan on että niillä oli 1 prosentin markkinaosuus Australiassa. Joo ei kiitos.Tosin se palkka ois kyllä ollu hyvä! Jossain vaiheessa vaihettiin baaria, jossa saatiin taas pöytä täyteen juomia. Tätä kai vois kutsua arjen säästöksi ;) Ei kuitenkaan viihdytty tuolla kauheen kauaa vaan päädyttiin juomaan shampanjaa joihin toimistopileisiin haha. Aika random ilta taas vaihteeksi. Otin jonku ihan oudon bussin kotiin, tosin en kyllä ihan päässy kotiin asti vaan piti kävellä joku 20 minsaa Crows Nestist, mut hei halvempaa ku taksi ja mihinpä mulla ois ollu kiire.

Tänään aamulla skypeilin rakkaan Arizonan kasvatin kanssa. Toinen kerta toden sanoo eikö, joten käykääpä kattomassa Chrissyn mahtava video ja äänestämässä seuraavaa STA travel voittajaa täällä!!! Ps. videon viimesessä kuvassa on mun rakas Wonder, jolla siis ratsastin koko viime vuoden Belgiassa.

Päivällä treffasin Sofien, Lauran ja Christinan Wynyardilla, josta käveltiin kaupan kautta Botanical Gardeniin. Mun väsymystaso oli vähän liian korkea ja meijän jutut oli kyllä taas aika korkealuokkasia.. Ei tehty oikeestaan mitään muuta ku nautittiin mahtavasta ilmasta, joka sai kyllä hienpintaan. Ranta ois ollu kyllä tänään vähän oikeempi osote. Käytiin illallisella italialaisessa ravintolassa. Oli kiva pitkästä aikaa vaan istuu alas ja oottaa et ruoka tuodaan sun nenän eteen.

Nyt oon ihan umpipoikkiväsyny joten en jaksanu mennä ulos, ehkä ihan hyvä pitää tällanen rauhallinen ilta... Vois mennä huomenna aamusta salille ja toivoa että ilma ois sellanen et vois mennä rannalle ottaa vähän väriä pintaan. Oikeesti en muista millon oisin viimeksi ollu rannalla ja sen kyllä huomaa, musta tuntuu et mun rusketus haihtuu päivä päivältä. Tää on tällä hetkellä mun suurin huolenaihe, joten mun asiat on vissiin ihan hyvin. Mut nyt leffaa pyörimään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti