perjantai 25. helmikuuta 2011

Perus perjantai


Alko mukavasti ku heräilin siinä yheksän pintaan. Sain raahattua itteni keittiöön ja pienen aamiais/lehdenluku jumituksen jälkeen laitoin rantakamppeet valmiiksi kassiin, vaihoin bikinit päälle ja kävelin Neutral Bayhin, josta nappasin bussin Dee Why biitsille.

Rannalla treffasin mun ruotsalaisen ystävän Louisen ja L:n kaverin Jennyn. Ilma oli lämmin, mutta hiukan pilvinen, joka oli vaan hyvä juttu, koska aina ku aurinko tuli kunnolla esiin oli ihan älyttömän kuuma! Louisella oli surffilauta mukana, joten kävin testaa vähä mun ruostuneita surffitaitoja ja totesin, että ei se todellakaan oo niin helppoa. Tosin tähän on pakko todeta, että lauta oli sellanen tosi pieni ja kevyt, jota siis sellaset hyvät surffarit käyttää. Mä oon aikasemmin surffannu vaan sellasilla isommilla ja ne on kyllä miljoona kertaa helpompia. Mun host-isä lupas et se voi ottaa mut surffaa taas joku päivä yhellä sen isommista laudoista. Mä en nimittäin jaksa ite alkaa raahaamaan sitä missään bussissa rannalle.. Ehkä se sujuis taas vähä paremmin. Mutta oon edelleen sitä mieltä et yrittänyttä ei laiteta, joten jatkan siis itsepintaisesti yrittämistä siihen saakka, että on aika sanoa Goodbye Ozzie land! Kyllä mä vielä jonain päivänä opin!!

Päivä meniki siis mukavasti rannalla. Kotiin tulin siinä 5 maissa ja puoli 6 alkoki mun työpesti. Mentiin Henryn kans syömään illallista Naremburnin fish & chips shopiin. Terveellinen linja jatkuu! Ja nyt oonki skypeilly vähä yhen mun gängstiksen kanssa ja kattonu Tori & Dean Home Sweet Hollywoodia ja dataillu ja tehny huikeita suunnitelmia NZ reissua silmällä pitäen ja syöny liikaa jätskiä ja suklaakastiketta yms. Eli aika perus OZ perjantai.


kuvat Costa Ricasta mun elämän ekalta surffikerralta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti