tiistai 8. helmikuuta 2011

Nothing Special..

Tiistai illassa/yössä huidellaan ja vielä ei oo tapahtunu mitään kauheesti tätä viikkoa mullistanutta jos ei oteta lukuun sitä et mun noin kolme viikkoa kestäny ohjelma terveellinen ruokavalio koki tänään pienen kolauksen ku tylsistyneenä söin meijän jääkaapista yhtä sun toista epäterveellistä kamaa.. Noh huomenna on onneks uusi päivä ja nyt aion oikeesti ottaa itteäni taas niskasta kiinni!

Maanantaina olin taas auttelemassa naapurissa. Pesin muutaman ikkunan tikapuilla tasapainoillen, mutta vanhana vikeltäjänä selvitin haasteen kuitenkin ihan sujuvasti! Eli ei siis tarvi mitään operaatioita suorittaa mun polviin tällä kertaa. Autoin perheen äitiä lajittelemaan myös lasten leluja, joista mulla ei ollu hajuukaan mihin ne kuulu ja kysyin joka ikisen esineen kohalla et "mihin tää laitetaan?". Olin varmaan tosi suuri apu. Tulin kuitenki erittäin iloiseksi ku sain tarjouksen et jos tää perhe ei oo kotona sillon ku Louise tulee Sydneyhin niin saadaan asua niiden talossa. Oon vaan maininnu siitä, et mun kaveri on tulossa tänne jne. ja olin ihan älyttömän iloisesti yllättyny noin ihanasta ja ajattelevaisesta tarjouksesta! Mulle ei oikeestaan ees oo väliä et toteutuuko tuo juttu edes loppujenlopuksi, okei no ois kyllä ihan huippua saada oma talo kahestaan meijän käyttöön, mut  ei ihan jokainen tarjoa omaa taloaan noin vaan kuitenki suht. vieraalle ihmiselle. Lisäyksenä tohon oli myös et jos mun perhe Suomesta haluaa tulla käymään sillon ku ne on pois niin talo on sillonkin vapaassa käytössä! Vink vink äiti ja iskä !

Tähän mun terveelliseen ruokavalioon on sisältyny myös ahkera salilla käynti. Eilen menin basic trainingiin ja tänä aamuna olinki sitte compatissa. Huomenna ois vuorossa mun uus keskiviikko lemppari eli balance. Oon myös yrittäny opiskella vähä enkkua ja tehny harjotuksia netissä, hyvä minä ja siis Gossip Girlin yms. kattominenhan lasketaan varmasti kans opiskeluksi eiks vaan? Eli voinki nyt hyvillä mielin kertoa jatkavani opiskelua kera Blairin ja Serenan. Goodnight.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti