perjantai 4. helmikuuta 2011

Sienna 6v.

Eilen oli siis ohjelmassa perinteinen ilta North Sydneyssä, Mathildan ja Annan jätettyä Sydneyn taakseen mun torstai seura vaihtuki sveitsiläiseen Fabienneen, joka asuu tässä ihan lähellä sekä saksalaisiin Tanjaan ja Amelieen. Tapasin saksalaiset tytöt ekaa kertaa eilen illalla ja kummatki tytöt oli ihan älyttömän mukavia! Kieliki pysy mun onneksi englannissa vaikka F puhuukin saksaa äidinkielenään. Nää tytöt oli kyllä mun ekat täällä tapaamat saksalaiset jotka oikeesti puhu englantia koko illan. Aikasemmin jos oon tavannu saksalaisia niin usein on käyny niin, että jossain vaiheessa kieli on aina vaihtunu saksaksi ja siitähän mä en sitte ymmärrä yhtään mitään. Sen takia mulla on ehkä tullukki vähä ennakkoluuloja saksalaisia kohtaan, mutta nää tytöt kyllä autto häivyttämään niitä taas hiukan. Illan aikana kulu tyynyllinen laguunia ja totta kai käytettiin Greenwoodin happy hour myös hyödyksemme ja nautittiin dj:n soittamasta hyvästä musiikista kuluttamalla korkoja ulkona sijaitsevalla tanssilattialla, onneks illalla lämpötila oli jo siedettävissä lukemissa, muuten ulkona oleminen ei ois kyllä tullu kuuloonkaan.


Tänä aamuna mulla alkoki työt sitte seittemältä, jee. Rakastan aina mun aamuherätyksiä torstai iltojen jälkeen, NOT! Sienna täytti tänään 6-vuotta ja aamu kuluki lahjoja availlessa. Yheksältä jäin Henryn kans kahestaan ku Bridget vei Sisin kouluun. Oisin halunnu mennä rannalle ku aamu tuntu suht ok:lta olla ulkona, mutta Henry sai pienen raivokohtauksen ku yritin saaha sitä ulos niin pysyttiin sitte sisällä haha. No se oli kyllä paras vaihtoehto, sillä kymmeneltä ulkona oli jo ihan sika kuuma. Jouduttiin kuitenki poistuu talosta sen verran et käytiin Crows Nestissä kaupassa, sillä päätin leipoa Sisille synttärikaukun = mokkapaloja, eikä meillä ollu kaikkia aineksia. Kävelyn sijasta otettiin bussi, sillä tiesin et Henry ei ikinä tulis kävelee niin pitkälle tuolla helteessä ja kieltämättä kävely ei ollu ihan ykkösenä myöskään mun listalla.. Tässäpä vähä esittelyä mitä me saatiin aikaan tänään:


Henry ja ystävämme Fluffy, joka sai taas tänään nauttia lentävän maton kyydistä...




Nyt täällä onki talo täynnä lapsia ja aikusia. Mun mokkapalat näytti tekevän hyvin kauppansa. Mä söin leipoessa varmaan miljoona palaa... Mun terveellinen ruokavalio kestiki aika kauan, mutta ehkä yhen päivän viikossa voi vähän herkutella. Huomenna jatkuu sitte taas.

Tänään meillä onki leffailta mun ruotsalaisten tyttöjen Hannan ja Elinin kanssa Hannan luona Bondilla. Tarkotuksena vaan rentoutua ja nauttia tyttöjen seurasta ja ehkä tilata jotain hyvää ruokaa, nam. Taidan jäädä Hannalle yöksi niin voidaan suunnata heti aamusta Bondi biitsille ja nauttia toivottavasti nätistä ilmasta ja viilentävistä aalloista, sillä tää ilma taitaa jatkua kuumana vielä jokusen päivän.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti