sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Matkakuumetta

Mun sunnuntai on kulunu aika rennoissa merkeissä biitsillä makoillen. Ilma oli tosi aurinkoinen ja lämmin, ja pääsin viimein alottamaan mun uutta kirjaaki. Välillä oli aina pakko raahautua veteen hakee vähä viilennystä ja taisinpa ostaa myös jäätelön ihan vaan sen kunniaksi et oli niin kiva auringon paiste.

Nyt oon käyttäny aikani ettien halpoja lentoja ja lukien miljoonia eri matkablogeja kasvattaen mun ennestään korkeaa matkakuumetta ihan polttaviin lukemiin. Mun suunnitelmat ei siis oo vielä yhtään selkeemmällä tasolla ku aiemminkaan. Tiedän vaan et kesäkuussa pitäs karata täältä Sydneyn talvesta jonnekkin lämpimimmille vesille. Aluksi matka suuntautuu siis varmasti ylös kohti Cairnsia ja sieltä ehkäpä Darwiniin, josta oiski sitten hyvä ottaa siivet alle ja lennellä kohti Aasiaa ja uusia seikkailuja. Se minne päin Aasiaa kannattas suunnata on vielä vähän hakusessa, mutta ehkä seki alkaa hahmottua tässä pikku hiljaa.

Seuraava reissu on kuitenki tulossa jo muutaman viikon päästä ku suuntana on Melbourne. Varasin just liput, joten kiva parin päivän breikki on siis luvassa ihan kohta. Mulla on siis viikon loma tossa maaliskuun alussa, joten järjestin itelleni vähä ohjelmaa. En vaan tiijä pitäskö varata hostelli vai yrittää couchsurffata?

1 kommentti:

  1. Kiva kun joku muukin oli löytänyt meidän blogin! Lueskelin sun blogia ja odotan jo innolla syksyä, jolloin tarkoituksena olisi suunnata Ausseihin! Täällä Aasiassa kyllä riittää nähtävää ja mahtavia paikkoja on monia, joten kahden viikon reissu ei taida sulle ihan riittää :)

    VastaaPoista