keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Viikonloppu meni jo

Viime viikon loppupuoli meni mukavissa tunnelmissa. Torstaina oltiin Greenwoodissa Tanjan, Amelien ja Bethin kanssa. Perjantaina olin töissä johonki kahteen asti ennen ku pakenin mun omaan valtakuntaan kera koirani ja kolmen kanani. Beth ja Adele tuli illalla mukanaan hedelmiä ja kokkailtiin vähä pastaa, salaattia ja sitte Beth taiko mulle kahvia noitten super modernilla kahvinkeittimellä, josta mulla ei oo hajuukaan miten sitä käytetään. Sain siis ekaa kertaa kahviaki!

Adele ja Beth lähti sitte koteihinsa valmistautumaan lauantain reissuihin. En jääny onneks yksin ku Tanja tuli pitää mulle seuraa ja jäi myös yöksi. Mulla ois muutamia kuvia mm. hienoista kampauksista, suoraan salaattikulhosta syönnistä yms. mutta ehkä kaikkien kannalta parempi etten julkase näitä kuvia. Mentiin nukkumaan jo joskus 11 aikaan ku oltiin kummatki super väsyneitä.

Lauantaina herättiin hyvien 14 tunnin yöunien jälkeen hups vaan. Tosin ulkona sato ihan kaatamalla vettä joten ei pilannu meijän päivää millään tavalla. Joskus kahen maissa sade kuitenki alko hellittämään ihan siinä määrin et reippailtiin ja käveltiin Chatswoodiin syömään ja shoppaileen. Illalla Lucie ja Amelie liitty myös meijän seuraan meille ja lähettiin yhessä Kings Crossille Fakeen.


Olin kotona hyvin varhain! Otin kyllä jopa pitkästä aikaa taksin ku oli ihan hirveen kylmä :(

Sunnuntaina treffasin Sandran päivällä kaupungissa ja suunniteltiin meijän Uuden Seelannin reissua Gloria Jeans'ssa. Tulee kyllä ihan huippu reissu! Mua vaan vähä pelottaa et kuinka kylmä siellä on, mutta ehkä mä selviän. Iltapäivällä Tanja tuli tänne ja käytiin parin tunnin kävelylenkki ku ei jaksettu juosta, mutta oltiin kuitenki ahkeria ku käveltiin, joten täytyy olla tyytyväinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti