torstai 14. huhtikuuta 2011

SUPAFEST

Australia's largest urban music festival 9.4.2011
Taio Cruz, Snoop Dogg, Busta Rhymes, Nelly, Keri Hilson, Ciara, T Pain, New Boys, Bow wow, Game, Fat Joe, Benny D

















Kuvat Adelen, Audreyn ja Sarahin kameroista. Päivä oli kyllä taas yks parhaista täällä Australiassa. Treffattiin tyttöjen kanssa jo puoli kymmeneltä Centralilla tarkottaen sitä, että olin heränny jo vähä seittemän jälkeen. Olympic Parkissa oltiin sitte joskus vähä ennen yhtätoista. Tosin satidiumille ei päästy sisään ennen 12. Ja 12.15 alotti eka artisti. Mun päähuomio kohdistu tottakai Taio Cruziin <3 Ja tää biisi:


Muita lemppareita oli tottakai Nelly huhuhuh!! Huippu! Ja tottakai Busta Rhymes jajaja New Boys ja tietty Snoop Dogg. Mutta parasta oli kuitenki mahtava seura: ihanat tytöt <3 ihan mahtava päivä. Festit loppu siinä puoli 11 maissa ja otettiin sitte juna takas kaupunkiin. Minä ja Tanja oltiin sitte yllättäen ainoita, jotka lähti vielä Kings Crossille. Päädyttiin tällä kertaa Fake'n. Oli kivat jatkot myös. Olin kotona hyvissä ajoin etten ollukaan ehtiny valvoa ku viimeset 22 tuntia. Seuraavana päivänä Henry tuumas: "Henriikka you slept THE WHOLE day!" Hahahaa. No en mä nyt ihan onneksi kuitenkaan. Musta kello 1 herääminen oli aika aikasta. Että sellaset 24 tuntia mun elämästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti