keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Shop-shop-shopping

Normi tiistai niinku kuvista voi päätellä. Vietettiin päivä shoppailen Tanjan ja Audreyn kans Sydneyssä. Innostuttiin "vähän" yhessä partykaupassa.. Näitä kuvia ois muutama lisää, mutta ehkä nää riittää kuvaamaan tilanteen vakavuutta. Ostin farkut ku täällä alkaa syksy jo painaa päälle semmosella tahilla, että oon ihan jäässä koko ajan ku ulkona on sellaset 20 astetta. Tosin ku sovittelin niitä kotona lisää niin ne ei ollukkaan yhtään niin kivat ku siellä kaupassa ja se väriki näytti ihan eriltä, joten palautan ne varmaan tällä viikolla. Ärsyttävää. Inhoon farkkujen ostamista yli kaiken ja nyt täytyy taas raahautua sovittelee uudestaan. Toisaalta ne oli ihan sikakalliit, joten ehkä ihan hyvä mun budjetille palauttaa ne. Ehkä löydän jotku halvemmat tilalle.

Intouduttiin myös kokeilee vähä meikkejä. Tanja sai meikin á la Henkka, joka oli mun mielestä ihan super. Joku toinen voi olla tietty eri mieltä. Mutta voitte vaan kuvitella kuin innoissani olin ku Tanja anto _mun_ meikata sen meikkiosastolla, jossa oli varmaan kaikki sateenkaaren värit käytätettävissä. Lopputulos oli suorastaan loistava. Tästä ei valitettavasti oo kuvia, mutta uskokaa mua ku sanon et lopputulos oli super ja oon tosi yllättyny ettei ne miljoonat David Jonesin meikkiosaston myyjät tullu tarjoomaan mulle töitä heti T:n kasvot nähtyään.

Illalla Bethin taksi palvelu tuli noutaan mut kotiovelta ja kuljetti Chatswoodiin, jossa käytiin syömässä illallista tyttöjen kans. Käytiin meijän vakkaripaikassa syömässä ja juoruilemassa. Illan päätteeksi kruisailtiin Adele kotiin ja mäki sain kyydin takas kotiin asti, joka oli erittäin hyvä juttu (intouduin vähä kokeilee mun notkeutta yms temppuja takapihalla ja musta tuntuu et oon reväyttäny jonku lihaksen mun selästä). Tehtiin huimia suunnitelmia road trip mielessä, toivottavasti päästään toteuttaan ne pian, sillä road tripit on ehkä yks parhaista jutuista mitä tiedän!

Tänään mun elämä on ollu erittäin epämielenkiintoista. Olin täällä kotona töissä kaks tuntia aamulla ja sitte kakkosperheeseen kolmeksi tunniksi. 12 oli sitte päivän työt tehtynä ja meijän oli tarkotus mennä lenkille Tanjan kans, mutta koska sato vettä niin ei oikeen huvittanu. Seuraava suunnitelma oli mennä salille, mutta mun päiväunet hiukan venähti, joten päädyin Bethille kattoo telkkaria. Eiks se käy ihan treenistä? Huomenna lupaan ryhdistäytyä heti aamusta. Lapset on mummolassa joten talo on ihanan hiljainen eli täytyy nauttia nyt tästä rauhasta, joka kestää huomiseen iltaan asti. Tarkottaen tietty sitä ettei mulla oo myöskään töitä, miten sopivasti sattukaan!

ps. Sain eilen paketin Suomesta ja oon syöny tänään PALJON ruisleipää! Miten leipä voiki vaan maistua niin hyvältä? Kiitos mama ja iskä, ja kiitos Kaija-mummu! Nyt oottelen yhtä karvakuonoa skypeen <3

2 kommenttia:

  1. Heippa!
    Löysin sun blogin blogilistalta ja on ollut mielenkiintoista seurailla minkälaista on olla au pairina Australiassa (olen itsekkin sellaista suunnitellut kunhan lukio on loppu)
    Miten oot löytänyt sieltä noin paljon kavereita, vai ootko tuntenut suurimman osan noista tyypeistä jo aiemmin? :)

    VastaaPoista
  2. Moi,
    kiva kuulla et tykkäät!
    En tuntenu ketään ku tulin tänne, mutta olemalla sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunu niin varmasti löytyy kavereita! Toivottavasti löydät kivan au pair paikan, tää on yks parhaista tavoista viettää välivuotta!

    VastaaPoista