keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

1 2 3 ! NEW ZEALAND !

Lentokoneen lähtöön on nyt sellaset 11 tuntia. Aamu herätykseen 3 tuntia vähemmän. Upouudet lenkkarit on testattu tänään erittäin toimiviksi Tanjan kanssa meijän vakio pusikkojuoksulla hehe eiks bush run oo sama ku pusikkojuoksu?! Vitsi oon loistava tänään. Toivottavasti jotain muitaki nauratti etten oo ainut, tylsää nauraa ihan yksin.

Huomenna kutsuu siis Christchurch ja Uusi-Seelanti. 2 viikkoa ois tarkotus kiertää Etelä-saarta meijän toivottavasti loistavalla pienellä 4-hengen pakulla. Mukaan lähtee siis mun ja Louisen lisäksi Sandra, ruotsalainen tyttö johon oon tutustunu täällä Sydneyssä sekä tietty mun ja Louisen jo pitempiaikanen tuttavuus Chrissy Jenkeistä. Mua, Louisea ja Chrissyähän yhdistää yhteinen vuosi Belgiassa. En voi sanoin kuvailla miltä tuntuu nähä Chrissy huomenna Christchurchin lentokentällä melkeen vuoden tauon jälkeen. Oon niin innoissani etten todennäkösesti saa ees unta tänä yönä. Aaahhhhh!!!

Matkareitistä meillä ei oo oikeestaan mitään suunnitelmia. Tietysti on paljon paikkoja joissa halutaan käydä, mutta loppujen lopuksi kai kuski päättä minne ajetaan.. Niin ja toivottavasti meistä joku sitte myös saa ajaa sitä autoa ku Jucy rentalsin sivuilla lukee et pitäs olla kansainvälinen ajokortti tai käännös ajokortista. Chrissyllä on luonnollisesti enkun kielinen ajokortti ja Sandralla taitaa olla kans joku kansainvälinen, mutta mulla ja Louisella on vaan suomalainen ja ruotsalainen kortti. Noh eiköhän kaikki selviä viimestään huomenna.

Nyt mun pitäs ehkä lopetella mun pakkaus operaatio. Piheyksissänihän otin vaan käsimatkatavarat enkä ollenkaan ruumaan menevää laukkua, joten taistelin hetken yhden laukun kanssa ennen ku tajusin soittaa Sandralle ja kysästä josko se ottas mun toisen laukun sen käsimatkatavaroiksi ku sillä ei oo ku ruumaan menevä laukku. Eli ongelma selvitetty ja mä voin hyvillä mielin jatkaa pakkailua ku saan ottaa kaks laukkua jes! Eli nyt vaan valmistautumaan lähtöön. Päästään onneks mun host-isän kyydissä kentälle ku se lähtee samoihin aikoihin huomenna jonnekki niin ei tarvi herätä niin aikasin.

Uudesta Seelannista voi olla aika hiljasta tää kirjottelu, mutta nauttikaa Suomessa keväästä ja me nautitaan lähenevästä talvesta! Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti