maanantai 4. huhtikuuta 2011

Henkka sydän aurinko 4ever


Sunnuntai aamuna huomasin ilokseni että kelloja oli siirretty tunnilla taakse päin, joten vartin yli 9 sijasta kello näyttiki vasta vartin yli 8 ku heräsin. Aurinko paisto kirkkaalta taivaalta, joten päätettiin Bethin kans suunnistaa Balmoral beachille jo hyvissä ajoin. Yllätettiin biitsiltä myös Audrey, joka hengas meijän kans sitte jonku aikaa. Vesi oli tosi lämmintä, mutta mä en kuitenkaan muuta ku kahlaillu rantavedessä. Beth puolestaan kävi uimassa ihan kunnon lenkin.

Puoli 4 maissa otettiin bussi kotiin ja mä kävin auringosta innostuneena juokseen tunnin lenkin ja löysin ihan super kivan bush polun tästä meijän läheltä. Lenkin jälkeen Beth tuli meille ja kateltiin telkkaria siihen asti et oltiin niin nälkäsiä et raahauduttiin tohon meijän Thai Take Awayhin hakee illallista. Tultiin sitte takas ruokien kanssa meille ja jatkettiin sohvalla makoilua ja telkkarin kattomista kera super hyvän thaikku ruuan.  Siinä se sunnuntai ilta sit aika hyvin kuluki...

Tänään oon nauttinu taas ihanasta auringonpaisteesta. Aamulla tosin oli pari tuntia töitä kotona ja sitte menin naapuriin töihin heti yheksältä. Mutta taas kerran oli aivan tosi kiva olla tuolla naapurissa. Sain ruokkia taas kanat ja kerätä saaliin kanalasta. Siivottiin sitte pari tuntia Karenin kans niitten keittiön kaappeja ja sain tutustua vaikka mihin ihmeellisiin ruoka-aineisiin, joista en oo ikinä kuullukkaan. Musta tuntuu aina et voisin vaan jäädä hengaileen tuonne töitten loppumisen jälkeenki ku kolme tuntia menee aina ihan hetkessä ku me vaan jutellaan tauokoamatta, ja Mayasta (2v.) on tullu mun suurin fani ja se yleensä seuraa mua joka paikkaan ja juttelee mulle taukoamatta, tosin mulla on aina välillä vähän hankaluuksia ymmärtää mitä se sanoo. Tän viikon lauantaina muutanki sitte tuonne joksiki pariksi viikoksi ku perhe lähtee reissuun. Eka viikko täytyy olla yksin, tosin pyydän kyllä varmaan mulle seuralaisia tuonne. Onneks mulla on sentään Tonga, perheen labbis, niin ja tietty ne kolme kanaa...

Kahentoista maissa oliki sitte tän päivän työt tehtynä. Suuntasin eilisen innoittamana sinne samaiselle bush walkille,  jonka löysin eilen. Harmitti ku en ottanu kameraa mukaan, mutta ens kerralla kyllä pitää muistaa. Aurinko paisto ja oli ihan kesäinen olo, täällähän on siis syksy nyt menossa. Lenkin jälkeen menin vielä ottaa aurinkoa ja lukee kirjaa takapihalle ku aurinko houkutti niin kovasti. Tällä hetkellä on sellanen olo et ku syksy on tulossa, tai no virallisestihan täällä on jo syksy, niin pitää käyttää nyt tää lämpö ja aurinko hyväksi.

Kattelin äsken sunnuntaisen Bondi Rescuen, bongasin Maxin livenä yhtenä päivänä ku oltiin Bondilla tyttöjen kans ja ne kuvas Bondi Rescueta, IIK!! Ja jos joku ei oo kattonu sarjaa niin äkkiä nettiin sieltä pitäs löytyä kyllä jaksot!  Nyt vois ottaa suunnaksi bodypumpin. Kivaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti