perjantai 8. huhtikuuta 2011

Viikon lemppari: torstai

Tostait on kivoja! Voisin melkeen sanoa että tykkään torstaista enemmän ku viikonlopuista ja se on jo aika hyvin!

Eilen, torstaina, heräilin vasta yheksän maissa äänettömässä talossa. Tätä ei todellakaan tapahdu usein! Nautin kivan ruisleipä aamiaisen ennen ku laitoin lenkkikamppeet päälle ja suuntasin Tanjalle. Mulla ei, yllättäen, ollu yhtään juoksu fiilis, mutta sitte ku päästiin vauhtiin niin meno tuntu tosi kevyeltä. Tykkään niin paljo enemmän juosta tuolla bush'ssa entä asfaltilla. Lenkin jälkeen Tanja kokkas mulle lounaan( aion kyllä vaatia tätä useemmin, mikään ei oo niin kiva ku jonku muun kokkaama ateria) ja kateltiin meijän lemppari ohjelmia eli Too Fat For 15 ja Wife Swapia. Amelieki liitty meijän sohvan valtaukseen.

Kotimatkalla ostin kahvin ja jäin yhteen puistoon lukemaan mun kirjaa ku oli niin ihana auringonpaiste. Vitsi, mikään ei oo parempaa ku aurinko, lämpö ja hyvä kirja! Olin töissä puoli kuudesta puoli kaheksaan. Siennalla oli niitten koulun disko ja tein sille hienon kampauksen ennen ku Bridget lähti viemään sitä sinne. Me jäätiin Henryn kans kotiin, Neve ja Libby tuli sitte hoitoon meille, tosin laitoin ne vaan kattoo leffaa ja hommailin sitte omia juttuja ja laittauduin valmiiksi iltaa varten.

Heti ku B ja S tuli kotiin mä sprinttasin bussipysäkille ja otin bussin Milsons Pointiin, jossa treffasin Bethin, Tanjan, Amelien ja Julian. Mentiin Greenwoodiin joskus vähä yheksän jälkeen, jossa Lauren ja Lucie liitty meijän seuraan. Oli taas ihan huippu kiva ilta! Päästiin tällä kertaa Bethin kans kameran linssin eteen. Muista tytöistä en bongannukaan kuvia, harvinaisinta ikinä! Mutta pitää laittaa nyt muutama kuva mun lemppari baarista täältä North Shore'lta. Tykkään ihan sikana siitä et puolet tosta paikasta on ulkona ja esim tanssilattia on kokonaan ulkona. Ei ehkä vaan toimis Suomessa ellei halua pukeutua pilkkihaalariin...





Tänään olin töissä 7-14. Mentiin heti aamusta Henryn kans potkulautailee ja puistoon. Oli kiva ilma, joten mä nautin auringon paisteesta ja H keskitty juoksemaan ympäriinsä. Kotona katottiin vähä leffaa ja kokkailin lounasta eli siis tein voileivän Henrylle ja keitin pastaa itelleni. Sitte makoilin jonku pari tuntia sohvalla ku Henry halus mun kirjottavan ylös kaikkia kirjan nimiä?? mitä se mulle luetteli. Joo outoa, mutta kelpaa mulle.

Illalla taidetaan suunnata Bethin kans Tanjalle kattoo leffaa ja pizza ois kyllä aika kova sana kans. Ja huomenna tatttadaaaa on
SUPAFEST!!!

Esiintyjinä mm. taio cruz, snoop dogg, nelly, timbaland,bysta rhymes, ciara, fat joe, new boys, keri hilson...

WOHOO!! WOHOO!! WOHOO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti