maanantai 7. maaliskuuta 2011

Melbourne calling

Eka lomapäivä ei ollu kyllä ihan kokonaan lomailua. Menin nimittäin yheksäksi naapuriin töihin. Siellä vierähtikin sitte mukavasti 5 tuntia, mutta tässä tapauksessa aika meni ihan oikeesti mukavissa merkeissä. Tykkään tosi paljon tosta perheestä, varsinki Karen, perheen äiti, on ihan älyttömän mukava, joten samalla ku tehään kaikkia hommia niin jutellaan millon mistäkin. Niitten kana oli muuten muninu ekan munan! Tää on siis iso juttu, sillä nuo on saanu oottaa sitä aika kauan, haha! Lupauduin myös asumaan niitten talossa huhtikuussa pari viikkoa ku ne on reissussa. Mulla ei oo todellakaan mitään sitä vastaan, että saan pari viikkoa rauhaa ennen ku Louise tulee. Harmi vaan että noitten reissu ei sattunu sille ajalle ku Louise on täällä, ne tulee takas samana päivänä ku L laskeutuu Sydneyhin. Tarkottaa vaan sitä et Louise joutuu nukkumaan mun lattialle..

Töitten jälkeen tulin kotiin naapurista ja sain viimein otettua itteäni niskasta kiinni ja varattua hostellin Melbournesta. Lähtöhän ei oo vasta ku huomenaamuna. Mua ärsyttää jo valmiiksi aikanen aamuherätys, mutta koneessa voi sitte nukkua. Sain jopa liput tulostettua, joten paperithommat alkaa olla kondiksessa. Pakkaamista en kyllä oo vielä alottanu. Se hoituu todennäkösesti yöllä sikakiireisesti, mutta en mä mitään erityistä ees tarvi ku tuun jo torstaina takas eli tää on vaan tällanen ihan pikareissu. Kiva kuitenkin käydä tsekkaa kaupunki ku siitä oon kuullu kuitenkin aika paljon kehuja. Palaillaan torstaina yhtä kaupunkia rikkaampana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti