keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

i have the biggest crush on


Mun suurin huolenaihe on tässä parin kuukauden ajan ollu miten saan tarpeeksi vegemitea raahattua mukanani ku lähen Ausseista. Mulla on kuitenkin tarkotus reissata sen verran kauan etten halua kuormittaa mun rinkkaa millään ylimääräsellä, tosin varmaan pakko pakata joku minivegemite reissuun mukaan. Bridgetki totes mulle yks päivä ihan ihmeissään miten meijän vegemite kuluuki niin nopeesti vaikka se purkki on niin valtava.. Yritin siinä sitte esittää mietteliästä, sillä faktahan on se, et lasten lisäksi mä oon ainut, joka sitä syö ja syön sitä varmaan tripla määrään noihin lapsiin verrattuna... Mutta minkäs sille voi. Suuri rakkaus on syntyny!

Googlailin tossa just et miten on, löytyykö mun suurta rakkautta myös Suomesta ja sain ilokseni todeta, että jopa ihan Oulusta Punnitse & Säästä -kaupan valikoimissa pitäs tuotetta löytyä eli täytyy varmaan laittaa äiti asialle tsekkaa kaupan vegemite tilanne, että sitä sitte varmasti on siellä ku tuun takas Suomeen. Ja näin tärkeää asiaahan täytyy alkaa suunnittelemaan jo 5 kuukautta etukäteen! Asiat tärkeysjärjestykseen vai miten se meni.



Mun viikon voi siis sanoa alkaneen hyvin kun pääsin lopulta eroon tästä  mua jo monta kuukautta piinanneesta ongelmasta. Mitään sen erikoisempaa en oo keskiviikko iltaan mennessä ehtinykään sitte tehä. Maanantaina oli normaalisti töitä kotona ja sitte normi extratyöt naapurissa. Illalla käytiin Fabiennen kans nauttimassa pieni maanantai piristys Cammerayssa kera muutaman Pure Blonden.

Eilen puolestaan sain itseni raahattua spinningiin ja olipa taas iha eri fiilis heti aamusta ku teki jotain urheilullista. Spinning tunnin jälkeen otin bussin Sofien luokse ku en jaksanu kävellä ku olin mielestäni jo kiduttanu itteäni tarpeeksi spinningissä. Mun oli tarkotus napata puolet mun omaisuudesta, jotka jätin S:lle lauantaina, ja suunnata lenkille. Kuitenki ku pääsin perille sato sen verran vettä, et katottiin mukavammaks vaan suunnata kivaan kahvilaan nauttimaan cappuccinosta ja mustikka smoothieista. Ei haitannu siis kyllä yhtään et lenkki jäi välistä! Laiskuuksissani otin vielä bussin takas kotiin vaikka ei enää satanu, mut oli puolestaan niin kuuma ettei huvittanu kävellä. Ja eilenhän täällä siis virallisesti alko syksy! Ja lämpötila varjossa +31. Pakko myöntää et syksyki voi olla ihan kiva vuodenaika.

Eilen illalla oliki sitte vuorossa kauan odotettu jälleennäkeminen ku Mathilda ja Anna tuli takas Sydneyhin. Valitettavasti vaan yheksi yöksi, mutta oli aivan ihana nähä tyttöjä ja kuulla mahtia juttuja reissusta. En malta oottaa et pääsen näkee paikkoja missä tytötki reissas. Ikävä kyllä tulee, mutta onneks Suomi ja Ruotsi ei oo niin kaukana toisistaan! Näyttäski vähä nyt siltä et pitäs eksyä jossain vaiheessa Tukholmaan tyttöjä moikkaamaan, mutta sehän on ihan naapurissa Ausseihin verrattuna! Matkasuunnitelmat sai siis taas uusia uria eilen M:n ja A:n kans kuulumisia vaihtaessa ja nyt vaan pitäs saada joku matkaseuraksi mun Australia backpacking osuudelle, sillä   näyttää vakavasti siltä et sain just hommattua itelleni kaverin mun kuukauden Aasia tripille. Siitä kuinka laadukasta tää seura tulee olemaan en vielä tiedä. Selviää varmaan sitte vasta reissussa... Mutta oon niin innoissani! Nyt vaan täytyy keksiä halpa keino saada puolet mun kamoista Suomeen. Kukaan kiinnostunu heittää pikku keikkaa Sydneyhin tyhjällä matkalaukulla? Mä voin tarjota ilmasen majotuksen!

Tänään päivän sana onki ollu työ. Aamu meni töissä täällä kotona ja heti yheksältä ku olin vapaa juoksin naapuriin, jossa vahdin lapsia 5½ tuntia. Sitte kotiin pienille päiväunille, koska en oikeen saanu paljon unta mun viime öisten skypesessioitten jäljiltä, joitten jälkeen työt jatkuki täällä kotona. Salille en siis tänään saanu aikaseks lähtee, sitäki enemmän oonki viettäny aikaa tutkimalla paikkoja mihin haluun matkustaa. Eli sen sijaan et oisin tehny fyysistä harjoittelua niin oon kyllä harjottanu mun aivonystyröitä sitäki enemmän. Nimittäin ei oo helppoa päättää minne mennä ja millon ja millä rahalla!

Tässäpä siis mun suurimmat ongelmat tällä hetkellä: vegemite ja minne matkustaa. Ja ei, en halua edes ajatella mun enkun testiä ku mua pelottaa niin paljo etten saa tarpeeks pisteitä ku kaikki riippuu nyt siitä! 2 päivää lomaan. Laskin aivan itse!

2 kommenttia:

  1. Minne sä oot matkustamassa? Ja viiden kk päästäkö jätä asussit? Ootko sun host perheessä koko sen 5kk? :) Matkustatko aussien jälkeen, ausseissa ansaitsemillasi rahoilla?

    VastaaPoista
  2. Tarkotus matkustella eka täällä Ausseissa jossain missä en oo vielä käyny ja sitte Aasiassa. Mitään tarkempia suunnitelmia ei vielä oo. Varmaan jonku 4kk oon vielä Ausseissa. Oon ollu täällä perheessä tän koko ajan mitä oon ollu Sydneyssä eli aikalailla 5 kk.
    Ja en kyllä tiijä vielä millä rahalla matkustan.. Sen näkee sitte mitä on jäljellä tän keikan jälkeen :)

    VastaaPoista