lauantai 26. maaliskuuta 2011

Just came to say hello

Torstaina mulla oli vapaapäivä ja vetäsinki heti aamusta uudet lenkkarit jalkaan ja otin junan Tanjalle. Suunta oli eka to the bushes. Käveltiin puolet ja juostiin puolet noin kaheksan kilometrin lenkistä paahtavassa auringonpaisteessa, eli oltiin kyllä aika tyytyväisiä suoritukseen ku oltiin takas Tanjalla. Mun uudet lenkkarit sai mulle rakon varpaaseen... Toivottavasti nuo lenkkarit muokkautuis mun jalkoihin sillai et voisin käyttää niitä nyt tän 3 kuukautta, 12 dollarin hinnalla en oikeestaan odota yhtään enempää. Kulutettiin aikamme kattomalla mahtavia youtube videioita, jotka katon varmaan joka päiva haha. Tää on niin paras!! Okei ehkä nuo riittää tältä erää..

Mentiin alkuillasta Tanjan kans Milsons Pointiin ennen ku tavattiin muut tytöt Greenwoodissa. Oli aivan mahtava ilta ku melkeen kaikki oli taas paikalla. Kuviakin on paljon ainakin Adelen kamerassa, mutta mulla sitä vastoin ei oo yhtäkään ku en jaksa raahata tota mun järkälettä ikinä mihinkään, mutta ehkä voin laittaa niitä tänne jälkeenpäin, jos niitä joskus saan itelleni.

Perjantaina olin töissä 7-12 aamulla. Mulla oli tosin vaan Henry viihdytettävänä, ei kyllä tehty oikeen mitään muuta ku hengattiin spa'ssa ja luettiin jotain kirjoja ja sitte H vaan leikki itekseen. 12 tuttavaperheen äiti tuli hakee Henryn ja mulla loppu työt. Olin vähä saamattomalla tuulella ja hiimailin vaan kotona yöpaidassa siihen asti et sain Tanjalta käskyn raahat itteni niille. Käytiin syömässä KFC:ssä, tosin mä söin vaan vähä ranskiksia ku ei ollu yhtään nälkä.. Löydettiin taas mahtavia youtube videoita mitä mahtavimmilla hakusanoilla, joita en kuitenkaan ehkä julkase tässä, jokainen voi käyttää omaa mielikuvitusta! Ja katottiin laatuleffa nimeltä American Pie The Naked Mile... Joo-o, ihan oikeesti! Mutta oltiin väsyneitä..

Tänään oli tarkotus mennä rannalle, mutta tuo ilma ei ihan tukenu tätä missiota, joten päädyttiin Tanjan kans Chatswoodiin shoppailee. Ja tätä kirjottaessa huomaan, että vietän nykyään huomattavan paljon aikaa Tanjan kanssa.. ei ihme, että mun saksa on jo ihan loistavalla tasolla! Osaan sanoa mm. deine mutter ja ish ben ein prinz. Ei paha vai mitä! Musta kehittyy vielä kuulkaas aito germanni. Mutta joo me taidettiin olla T:n kanssa ainoita, jotka ei menny eilen ulos, joten ymmärrettäköön heitä, jotka halus nauttia lauantaista sängyn pohjalla. Mutta niin mun shoppailureissun tulos oli huima: kollarit 2,5 dollarilla! Ja nuoki ostin vaan siksi et ollaan menossa Bethin, Adelen ja Tanjan kans ratsastaa maanantaina ja mä tarviin pitkät housut, että voin laukata auringonlaskuun mun uljaalla ratsulla ilman hiertymiä ku en oikeestaan omistanu kunnollisia pitkiä housuja aikasemmin. Kuolasin kyllä niin kaikkia ihania _talvi_vaatteita! Lähinnä siis meidän syysvaatteita. Aivan tosi kivoja juttuja. Oisin voinu niin ostaa vaikka mitä, mutta mutta miten saada kamat Suomeen onki sitte se ongelma numero yksi ja raha on sitte ongelma numero kaks. Tosin mun on kyllä pakko ostaa jotain paksumpia housuja ja paitoja, koska täällä alkaa tulla kylmä! Tänään oli varmaan vaan jotain 20 ja mua paleli, vaikka oli pitkähihanen ja bleiseri..hmm. Tajuan päivä päivältä enemmän miten inhoan talvea ja vähän myös syksyä ja kevättä. Haluan et on aina kesä piste. Lämpö ja aurinko on mun juttu enkä kaipaa kylmyyttä muuta ku ehkä jossain harhakuvitelmissani.

Nyt vois kuitenki alkaa nukkumaan niin jaksan herätä aamulla, sillä huomiselle ois kivoja suunnitelmia kivojen tyttöjen kanssa. Toivottavasti vaan sää suosii, sillä muutoin meidän suunnitelmat voi kokea pienen kolauksen.

Ps. Louise tulee jo 18.4 Sydneyhin!!!! M-A-H-T-A-V-A-A ! ! !

                                                              
                                                              

All the pics c. Alisha Dukelow

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti